עצמאיים שעוסקים בצילום יודעים שיש תחרות רבה בתחום זה. שכן, יש היצע רחב של צלמים שמעניקים שירותי צילום לאירועים מסוגים שונים. מדריך זה עולה לרשת כדי להקל על העוסקים במלאכה, במטרה להציג בפניהם את הטיפים שיקלו על הליך קידום העסק. הישארו כאן ותהיו בטוחים שהעסק שלכם לא רק יבלוט על פני המתחרים, אלא גם ימשוך את קהל היעד.
טיפ ראשון: תבדלו את עצמכם מאחרים
מי שחיים ונושמים את תחום הפרסום והשיווק, יודעים שכל בעל עסק צריך לבדל את עצמו מהמתחרים. נסביר שעליכם לבדוק מה מיוחד בעסק הצילום שלכם שלא ניתן למצוא בשום עסק אחר. ברגע שתמצאו את הבידול הייחודי שלכם, תוכלו להפוך אותו ללוגו שישדר למתעניינים את המסר המהיר והברור שיגרום להם לפנות אליכם ולא לצלם אחר.
טיפ שני: תהיו נוכחים ברשתות החברתיות
אי אפשר לכתוב על קידום העסק לשלב הבא מבלי לציין מילה או שתיים על הרשתות החברתיות. שכן, זו הפלטפורמה הטובה ביותר שמאפשרת לקדם כל עסק באשר הוא. נמליץ לכם לפתוח פרופיל ברשתות השונות ולהעלות תכנים מקצועיים שיענינו את הגולשים. ברגע שתעשו זאת, אתם תגרמו לאנשים לעקוב אחריכם ולפנות לקבלת שירות בעת הצורך.
אם אין לכם מושג בתפעול ופרסום בפלטפורמות אלה, נמליץ שתיקחו חלק בלימודים מקצועיים שיסבירו לכם את ההליך תוך זמן קצר. ניתן לצורך הדוגמא ללמוד קורס טיקטוק שיציג בפניכם את רזי האפליקציה וירכז את כל הטיפים שיאפשרו להעלות סרטונים קצרים שיהפכו לוויראליים בקלות.
טיפ שלישי: תבחרו בקידום אורגני וממומן
אל תתלבטו בין שתי אפשרויות הקידום שהוצגו לעיל. שכן, אתם צריכים להבליט את עסק הצילום שלכם על פני המתחרים הרבים. לכן, מומלץ להתחיל בהליך של קידום אורגני שיביא להקפצת האתר בתוצאות החיפוש. לאחר מכן, תשלמו על קמפיין ממומן שיגדיל את הסיכויים לכניסת לקוחות פוטנציאליים לאתר.
טיפ רביעי: תבקשו מלקוחות לדרג אתכם ברחבי הרשת
יש מי שסוברים שמדובר בטיפ נואש, אבל אנחנו חושבים אחרת. נמליץ לכם לפנות ללקוחות שיצאו מרוצים מהשירות ולבקש מהם לכתוב את המילים החמות כחוות דעת שתפורסם בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת. ניתן למשל לבקש מלקוח אחד שיכתוב את דעתו החיובית בלשונית הביקורות של גוגל, בעוד ניתן להפנות לקוח אחר לדף העסקי שלכם בפייסבוק.
ככל שתבצעו את הפעולה מספר רב יותר של פעמים, כך תוכלו להעלות את הסיכויים לקבלת פניות רלוונטיות מלקוחות חדשים. שכן, אלה תרים לא פעם אחר חוות דעת אמינות שנכתבו לאחרונה ברחבי הרשת.
השורה התחתונה
עד כאן כל המידע שיאפשר לצלמים מקצועיים לקחת את העסק שלהם לשלב הבא. בשלב זה אתם מכירים בכל הפרטים, כך שתוכלו ליישם את שנכתב לעיל ולראות את התוצאות תוך זמן קצר. נאחל בהזדמנות זו שיהיה לכם בהצלחה!