איך בוחרים צלם לאירוע בר מצווה?

אחרי שנים של תכנון והכנה, כהרף עין, חגיגת המצווה של ילדכם הסתיימה. כל מה שנשאר זה הזיכרונות שלכם, הסרטונים והתמונות שלכם מהאירוע. מסיבה זו, ברשימת מצווה, אנו חושבים שאחת ההחלטות החשובות ביותר שתוכלו לקבל בעת תכנון בר המצווה של ילדכם היא מי אתם שוכרים כצלם שלכם. בניגוד למקצועות רבים אחרים, אין רישיונות או תקנות לצלמים. כל אחד יכול להרים מצלמה ולומר שהוא צלם. מסיבה זו, הכנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור צלם לאירוע בר מצווה.

 

שכרו צלם מקצועי במשרה מלאה

צלם שעובד משרה חלקית, שמחפש להרוויח כסף נוסף בצילום תמונות עשוי שלא להיות מאובזר במלואו וגם שלאותו אדם אין את הזמן הדרוש, לערוך כראוי ולספק את התמונות שלכם בצורה מקצועית. אתם לא רוצים שמישהו עם פלאש קופץ שאין לו ארסנל של עדשות, מצלמות וציוד, יצלם את האירוע באולם בר מצווה. אתם רוצים מישהו עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר שישמור ברציפות על הציוד שלו. זכרו, לצלם שתבחרו יש הזדמנות אחת לצלם את התמונה הנכונה. אז וודאו שאתם שוכרים מישהו שאוהב את מה שהוא עושה מספיק כדי להפוך את זה לקריירה במשרה מלאה.

 

שתפו את הצלם שלכם במה ומתי

לבר מצווה יכולים להיות לוחות זמנים צפופים. לפעמים, אירועים עשויים אפילו לחפוף. הבנה של סוגי האירועים תכין טוב יותר את הצלם שלכם. מריקודים, הופעות, תחרויות ומשחקים, תרצו שהצלם שלכם יבין את לוח הזמנים הטנטטיבי על מנת להבטיח סיקור מקסימאלי של כל חוויה.

 

ניסיון

צלמי אירועים הם כמו שחקני גולף מקצועיים. אם הם לא מתאמנים, הם לעולם לא ישפרו את המשחק שלהם. שכרו מישהו שצילם המון סוגים שונים של בר/בת מצווה. אל תתביישו לשאול כמה שנים הם עוסקים בתחום של צילום אירועי חיים, והאם הם מכירים את אולם בר מצווה שבו אתם מתכננים לערוך את החגיגה שלכם. אתם צריכים צלם שיודע מה לעשות ואיזה תמונות לצלם. צלם מנוסה יגיע מוקדם, לבוש כראוי וייקח מיד אחריות, בדרך לעוד לקוח מרוצה.

 

תקציב

דעו בערך כמה תרצו להוציא על צלם לאירוע בר המצווה. לצלם מקצועי יהיו מחירים מקצועיים. היזהרו ממישהו שיש לו מחיר מציאה. התמונות האלה הולכות להיות הדבר היחיד שנשאר לכם אחרי היום המיוחד של הגעת בן משפחתכם למצוות. ודאו שזה עם איש מקצוע שאתם סומכים עליו ובעל ניסיון. שהמחיר שלו עומד במשהו שאתם יכולים לעמוד בו.

 

לסיכום

צילום אירועים ושמחות, כולל ברי מצווה, יכול להיות משימה קשה. ישנם הרבה רגשות מעורבים בבחירה, ואתם צריכים לוודא שאתם שוכרים את האדם הנכון לתפקיד. ודא שהחלטה זו לא תילקח בקלות. שכור מישהו עם מוניטין רב שיספק לכם שירות ללא דופי ויגרום לכם להרגיש טוב עם ההחלטה שלכם. לאולם בר מצווה עם חבילה של צלם צרו קשר עם לאו אירועים, אולם אירועים יוקרתי בראשון לציון.

עדשה

 

מה היה לנו עד עכשיו?
מצלמה איכותית
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »