איך בוחרים קייטנה לילדים?

בחירה של קייטנה שמתאימה לילדים היא לא עניין של מה בכך. אם שלחתם את הילדים שלכם בעבר לקייטנה, אתם בטח יודעים שאתם עשויים לגלות שהם לא נהנים שם ומבקשים מכם לחזור הביתה באמצע היום. כדי שתוכלו להימנע ממצב שכזה, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב ולגלות איך בוחרים קייטנה לילדים באופן הטוב ביותר, שלב אחר שלב.

 

תכירו את אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להציג בפניכם את המידע המקיף ביותר שיתאים לכל אחת ואחד מכם כמו כפפה ליד, היינו צריכים לפנות אל הורים שבחרנו לא פעם קייטנות לילדים שלהם. ראוי לציין כי מדובר בהורים שיש להם מעל ל – 2 ילדים והגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בנושא בקבוצת הורים בפייסבוק. אנו רוצים להודות בהזדמנות זו לכל אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם הוא עולה לרשת.

 

איך בוחרים קייטנה לילדים? – השלב ה – 1

כדי שתוכלו לבחור את הקייטנה המתאימה ביותר לילדים שלכם, אתם צריכים לבדוק מה הצורך שלהם. יש ילדים למשל שיגידו לכם שהם רוצים קייטנה שלא תתקיים במקום אחד בלבד. קוראים לזה קייטנה על גלגלים. כלומר, קייטנה שבכל יום יש בה פעילות במקום משתנה. יכול להיות שהילדים יגידו שהם דווקא מעדיפים קייטנה במקום קבוע או כזו שמתקיימת בקרבת הבית. עליכם לכתוב את הפרמטרים שלהם כדי שתוכלו לדעת מה הדברים שאתם צריכים לשים עליהם דגש.

 

איך בוחרים קייטנה לילדים? – השלב ה – 2

בשלב השני אתם צריכים לגשת אל הרשת ולבדוק עם הורים נוספים (אנו אוהבים לכנות את זה כ – חכמת ההמונים) איזה קייטנות הם מכירים שעונות על הפרמטרים שהוצגו בפניכם. אם אינכם יודעים לאן לפנות ברחבי הרשת, דעו שאלו הפלטפורמות הנפוצות ביותר שיכולות לסייע לכם:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • פורומים

שימו לב שאתם מנסחים הודעה ברורה שתאפשר להורים לדעת מה מקום המגורים שלכם וגילאי הילדים. שכן, אלו חשובים מאוד כדי להציע לכם אפשרויות רלוונטיות.

 

איך בוחרים קייטנה לילדים? – השלב ה – 3

בשלב זה אתם צריכים לבחור את הקייטנה שמתאימה לכם ביותר מבין האפשרויות שהוצעו לכם ברחבי הרשת. אם אתם מרגישים שאין לכם מידע מעמיק מספיק בנוגע לקייטנות שהוצעו עד כה, דעו כי אתם תמיד יכולים ליצור קשר עם מארגן הקייטנה או נציג מטעמה כדי לקבל מידע נוסף ולבחון האם מדובר בקייטנה שמתאימה לילדים שלכם ב – 100%.

 

סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם, הורים יקרים, לדעת איך תוכלו לבחור קייטנה לילדים שלכם מבלי שתצטרכו לשבור את הראש או לגלות שהילדים חוזרים באמצע היום ומבקשים להישאר בבית. נאחל לכם שתבצעו חיפוש נכון ובחירה מתאימה שתאפשר לכם ליהנות מחופש מלא. להתראות במדריך הבא שבו נציג בפניכם סוגים שונים של קייטנות שמתאימות לכלל הילדים בכל הגילאים.

גן משחקים

 

מה היה לנו עד עכשיו?
משחק בחול
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »