איך גורמים לתמונת קוקטייל פשוטה להיראות מפוצצת?

כמעט בכל אירוע חגיגי מי שתופס את תשומת הלב (ואת עדשת המצלמה) הוא בר הקוקטיילים. לבר הקוקטיילים חשיבות רבה בהגשת דרינקים איכותיים להרמת מצב הרוח באירוע, אך חשיבות לא פחות גדולה בנראות שלו.

בר בעל מראה מסוגנן ויוקרתי מעלה מיד את האירוע לרמה גבוהה יותר, ומאפשר למוזמנים ולמוזמנות ליהנות מקוקטיילים טעימים ואיכותיים וגם…מתמונות מרהיבות לסטורי. אז איך מצלמים תמונות קוקטייל כמו המקצוענים? על כך במאמר הבא!

 

לפני שמצלמים, מתבוננים

ייתכן שזה ישמע קצת מצחיק, אבל הכלי הראשון בצילום של תמונה איכותית הוא…התבוננות. אם אתם רוצים לצלם את הקוקטייל שלכם, מומלץ שתעצרו רגע ותתבוננו עליו – איך האור במקום משפיע על הנראות שלו? כיצד משפיע הרקע עליו הוא מצולם על התמונה?

עצרו רגע ושאלו את עצמכם מהי הזווית הטובה ביותר לצילום הקוקטייל שלכם. מומלץ שתנסו לצלם אותו גם מכמה זוויות לפני שתבחרו בזווית המתאימה ביותר לטעמכם.

 

אחיזה נכונה של המצלמה שלכם

אין זה משנה אם אתם מצלמים את הקוקטייל שלכם במצלמה מקצועית או בסמארטפון, שלב אחיזת המצלמה הוא שלב קריטי! כל תנועה או זווית תייצר תוצאה שונה, ומומלץ מאד כי תתרגלו את הדרך בה אתם אוחזים את המצלמה שלכם.

אחיזה נכונה תעזור לכם לצלם תמונות איכותיות, ולהפך – אחיזה לא נכונה תייצר תמונות מטושטשות. החזקת המצלמה ביד אחת, למשל, היא דוגמה לאחיזה לא נכונה, ולפיכך התחילו בלאחוז את המצלמה בשתי ידיים יציבות.

מזיגה

צלמו, צלמו

ספקים של בר קוקטיילים לאירועים מבינים את החשיבות הרבה בצילומים איכותיים של קוקטיילים בעמוד האינסטגרם / האתר שלהם. לצילום איכותי של תמונת קוקטייל יש מספר דגשים:

  • עם כל הכבוד לסלפי, המצלמה הקדמית תהיה כמעט תמיד פחות איכותית מהאחורית. לכן מומלץ שתבקשו מהברמן או מחבר טוב לצלם אתכם.
  • ידוע כי ישנם סמארטפונים המצוידים במצלמה איכותית יותר. אם המצלמה בסמארטפון שלכם לא איכותית במיוחד, בקשו מאדם עם מכשיר משודרג יותר לצלם אתכם.
  • כאשר מעבירים אליכם את התמונה בווטספ, היא עוברת תהליך אוטומטי של דחיסה הפוגם באיכות התמונה. שימו לב לכך.

 

אור וצבע

הדבר הכי חשוב בתמונה הוא התאורה – ואת זה כל צלם יגיד לכם. בחרו לצלם את הקוקטייל שלכם באור טבעי ונעים. גם הפלאש בסמארטפון המתקדם ביותר לא עומד במבחן התוצאה אל מול תאורה טבעית ורכה.

בנוסף, לצבעים שבתמונה יש חשיבות רבה, והם לרוב מושפעים מהרקע עליו תצלמו את הקוקטייל שלכם. צלמו את הקוקטייל במקום עם צבעים ניטרליים יחסית, ובכך תוודאו כי התמונה תדגיש את הצבעים המרהיבים של הקוקטייל שלכם.

 

לסיכום

צילום, דרך לספר סיפור. לפני שאתם ממהרים להקליק על עדשת המצלמה ולצלם את הקוקטייל המהמם שלכם לסטורי, תחשבו מה המסר שאתם רוצים לשדר?

נכון שאתם לא צלמים מקצועיים, אבל לכו תדעו. תיהנו!

שמפניות

מה היה לנו עד עכשיו?
כוסות
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »