איך לבחור סנדל לאירוע שיתאים עם התלבושת?

עונת החתונות התחילה ואיתה גם הלחץ על שמלות, נעליים והסטייל בשיער.

אז המון נשים עושות טעויות בבחירת הלוק והנעל ולא ממש יודעות להתאים את השמלה לאירוע המתאים או את הנעל לסוג המאורע.

ולכן החלטנו להרים את הכפפה ולעשות סדר בנושא.

לחוצות מעונת האירועים? הכנו לכן שליפ קטן (;

 

חתונת צהרים

חתונות שישי צהרים הן טרנד שנמצא כאן כדי להישאר. זוגות מתים על זה! יום שישי, רוב המוזמנים בחופש ממילא, יום לאחר מכן הוא יום שבת ואפשר לקום מאוחר ובהאנגאובר. לכן לא פלא שהן פופולריות במיוחד.
הלוק שלנו לחתונת שישי צהרים: שמלה קיצית וסנדלים מהממים ולהשלמת הלוק. לא קל למצוא סנדלי נשים נוחות שכיף לבלות איתן כמה שעות טובות על הרגליים, אבל באמת שתמצאי לך שני זוגות בצבעים יחסית ניטרליים ואת מסודרת לעונת החתונות הקרובה. ואולי גם לזו שאחריה.

 

חתונה באולם אירועים

חתונות באולמות אירועים הם תמיד בשעות הערב ויש צורך "להפיץ" בלוק ערב. גם בשיער, גם באיפור וגם בנעל. במקרה הזה אין ברירה, תעלי על עקבים וקחי איתך נעל נוחה יותר להמשך הערב. שלא תבינו לא נכון, אנחנו מעריצות נשים שיכולות לבלות ברחבת הריקודים כל הערב ולפזז על נעלי עקב. אלה פשוט לא אנחנו. ואם את משתייכת לקבוצה שלנו: לא צריך לסבול. קחי איתך נעלים נוחות לשלב שכולם כבר שיכורים ולא שמים לב.
חוץ מזה שזאת נהייתה תופעה סופר טרנדית. בנות מביאות סניקרס מגניבות, נשארות עם השמלה ויכולות להמשיך עוד כמה שעות בריקודים! נוחות מנצחת הכל, תזכרי את זה.

 

חתונות בטבע, בפארק, במדבר

חתונות בטבע הן באמת מהמקסימות ביותר. ואנחנו תמיד אוהבות להתאים את הלוק לטבע. אם זו חתונה באזור מדברי, צבעים של כתום, אפרסק, ורוד או תכלת הם מהאהובים עלינו. אם החתונה היא באזור ירוק כמו פארק או שמורת טבע: בחרי לוק צהוב, סגול או אפילו תכלת.
אנחנו אוהבות לבלוט ולמשוך תשומת לב באירועים כאלה. ובנוגע לנעליים: בחרי סנדלים נוחות עם מעט הגבהה וצרי לעצמך מראה נוח ולא מתאמץ. לבלוט לא אומר לסבול, זה בסה"כ אומר להיות מותאמת ומעט נועזת.

 

אירועי חברה מהעבודה

אירועי חברה מהעבודה שלך או של בן זוגך הם תמיד דילמה. להיראות סקסית? או אולי ייצוגית וצנועה? אז לפי הדעה שלנו, אין צורך לבחור. את יכולה ללבוש אוברול קלאסי, חצאית וחולצה או שמלה ונעל עם עקב קטן. תלוי בשעה של האירוע ואיפה הוא נמצא. אבל אל תתביישי להראות את עצמך וגם להרגיש טוב.

 

לסיכום

לכל אחת יש את האירוע הזה שהכי לא באלה לה ללכת אליו. שהיא מסתכלת בארון ופשוט לא מוצאת מה ללבוש. תזכרי, נוח זה סקסי ולא מתאמץ זה אפילו עוד יותר. אל תהרגי את הרגליים שלך עם נעליים לא נוחות!

רגליים

 

מה היה לנו עד עכשיו?
נעלי בובה
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »