איך לגרום לילדת יום ההולדת להרגיש נסיכה ליום אחד

בעידן של העצמה נשית המילה "נסיכה" נוטה להיות כבר מעט יותר גסה.

ועדיין, יש בידינו, ההורים, הכוח להפוך את משמעות המילה הזו בעבור בנותינו.

כל ילדה רוצה להרגיש כמו נסיכה, אבל בעיקר ביום ההולדת שלה.

ודווקא ביום זה נוכל לא רק לעזור לה להרגיש כך, אלא גם להטמיע בה את הערכים הנכונים שדרכם תזכור שהיא מיוחדת לא רק היום, אלא תמיד!

היום המיוחד של הילדה מתקרב והיא רוצה רק דבר אחד: להרגיש כמו נסיכה! בכן, בתור הורים קשה לסרב לבקשה שכזו, אך ישנה השאלה, כיצד להגשים אותה? אם כן, כיום קיימות לא מעט סדנאות יום הולדת נסיכות אשר באמצעותן יוכלו קבוצת בנות צעירות להרגיש כאילו יצאו רק הרגע מדפיו של סיפור אגדה.

 

מה כוללת סדנת נסיכות ליום הולדת?

לרוב, סדנת נסיכות תהיה כמובן בהשראת נסיכות דיסני המוכרות היטב לכולנו. הסדנה תכלול עמדות הפעלה לילדות כמו עמדת לקים ואיפור, מסיבת ריקודים עם מוזיקה, תחפושות, עוגות קסומות, ועוד. המטרה היא לתת לילדת היום הולדת, וחברותיה, ערב מהנה הכולל חוויות קסומות שיגרמו להן להרגיש מיוחדות ליום אחד, וזה כמובן אומר שהן מרכז תשומת הלב.

 

מה מיוחד בסדנה זו לעומת השאר?

נוסף על האלמנטים שעליהם דיברנו, הדבר המיוחד ביותר בסדנת נסיכות הוא שרוח הדברים הוא בהשראת העצמה. כפי שציינו לפני כן, בימינו הנסיכות הקלאסיות, דוגמת בת הים הקטנה ושלגיה, נוטות להיות מיושנות מעט ובמקומן הגיעו הנסיכות העצמאיות, המחוזקות, והחדשות כמו אלזה ומואנה.

הנסיכות החדשות מייצגות עצמאות וביטחון, כאשר עקרונות אלו לא היו מיוצגים כראוי אצל הנסיכות הקלאסיות, אשר ברובן חיכו לנסיך שיציל אותן. ועל כן, הדבר המיוחד בסדנת יום הולדת בהשראת נסיכות היא שזו דואגת לשלב בתוכה אלמנטים של העצמה לבנות הצעירות. הסדנה תכלול משחקים וטקסים שיזכירו לבנות שאכן הן מיוחדות לא רק היום אלא כל יום, שהן מסוגלות להגשים הכול, ושבסופו של דבר אין זו רק אגדה מתוך ספר או סרט.

 

מה נוכל, בתור ההורים, לעשות כדיי לגרום לכלת השמחה להרגיש כמו נסיכה?

למעט הזמנת סדנת נסיכות מיוחדת לביתנו, חשוב לזכור יום ההולדת הוא יום שלם בו נוכל להדגיש בפניה את ייחודה, ולחגוג עמה את היום המיוחד שלה שהוא מיוחד עבורנו באותה מידה. נוכל לפתוח את היום בארוחת בוקר חגיגית, או נשלח עמה לבית הספר ארוחת עשר ייחודית שבה השקענו. בנוסף, את המתנות שתקבל נוכל להתאים לא רק לרצונות שלה, אלא גם לאיכויות המייחדות אותה בתור ילדה צעירה.

יום הולדת בדגש נסיכות הוא גם הזדמנות נפלאה להעביר לביתנו ערכים, ולא רק דרך הסדנה. נזכיר לה כי נסיכה היא דמות קסומה אך גם דמות שתפקידה להנהיג ולהוות דוגמא. אם כן, יהיה זה מבורך לקחת מספר שעות ביום הולדתה על מנת לבצע פעילות התנדבותית, שממנה גם תוכל ליהנות וגם ללמוד.

 

לסיכום

ישנן מספר דרכים בהן נוכל לגרום לילדת היום הולדת להרגיש כמו נסיכה ליום אחד. אך חשוב לזכור כי בעזרת דרכים אלו גם נוכל להזכיר ולהטמיע בה את ייחודה ויכולותיה בכל ימות השנה. באמצעות סדנת נסיכות ליום הולדת היא תוכל לחוות עם חברותיה גם מסיבה קלאסית וייחודית בהשראת הדמויות אותן הן כה מעריצות, ובו בזמן יוכלו ללמוד באמצעותן על העצמה אישית ועל כך שאין גבול ליכולתן.

 

כתר

מה היה לנו עד עכשיו?
תחפושת לפורים
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »