איך להתכונן לפני הפגישה עם התקליטן לחתונה שלכם?

רחבת ריקודים סוערת שמקפיצה את הרוקדים טפח מעל הקרקע היא חלומם של רוב הזוגות העומדים להינשא, מי אחראי על כך שזה יקרה? ככל הנראה אין זה המזל או המקרה, תקליטן מקצועי הוא הגורם לאווירה המושלמת בחתונה.

חשוב לדעת כי בחירת תקליטן היא בחירה חשובה ביותר, וחשוב להיפגש עמו קודם כדי להתרשם ממקצועיות ומפרמטרים שונים הקשורים בהצלחת החתונה, אז איך נערכים לקראת פגישה עם תקליטן? המדריך המלא.

 

רשימת השאלות שלכם לתקליטן

מכיוון שתמונות ברשת ונראות וויזואלית אינם פרמטרים מספקים לבחירת חברת די. ג'יי לחתונה שלכם בדומה לבחירת שמלת כלה או איפור, חשוב לברר את כל הדברים החשובים במהלך פגישת ההיכרות.

 

שאלו אותו על עצמו

בתחילת הפגישה יהיה נכון לשאול את התקליטן כמה זמן הוא על הכביש, מה סגנון המוזיקה אותה הוא מנגן, האם יש לו ניסיון בחתונות מהזן שלכם והאם הוא משלם על הוצאות זכויות היוצרים כפי שקבעה אקו"ם – אגודת קומפוזיטורים מחברים ומו"לים למוסיקה בישראל.

 

שאלו אותו לגבי החתונה הספציפית שלכם

לאחר החלפת טפיחות הדדיות, "מה תרצו לשתות?" ושאלות כלליות, רצוי לשאול תקליטן לחתונה האם הוא מכיר את אולם החתונה שלכם מקרוב, האם יצא לו להיות שם באירוע ומה הוא אומר אם כן על האקוסטיקה במקום, שהיא תנאי בסיסי לקיום חתונה עשירה. חשוב לברר עם התקליטן, האם הוא זקוק לתנאים מיוחדים שיש לסדר מול אולם האירועים, והאם יש לספק לו ציוד, או שהוא אחראי על הכל.

 

שאלו אותו שאלות טכניות חשובות

חשוב לוודא עם הדיג'יי כי אין הגבלת שעות ולבדוק את שעת הגעתו לאולם, בנוסף יש לברר את עלות השירות ומה היא כוללת בדיוק, ומה קורה במקרה של דחיית האירוע או ביטולו. שאלו את התקליטן האם הוא מגיע בליווי עוזר להקמת ופירוק הציוד, או שהוא מגיע לבד.

 

שאלו אותו על המוזיקה בחתונה שלכם

חשוב לשבת עם התקליטן ולהחליט יחד על הפלייליסט הרצוי בחתונה. יש לעבור על כל שלבי המוזיקה בחתונה ולבחור: שירי חופה, שיר לרגע שבירת הכוס, שירים בזמן הסעודה ושירים לריקודים. זה הזמן שלכם לשלב את השירים האהובים עליכם, ולהבטיח חתונה באווירה מיוחדת בסגנון האישי שלכם.

 

בוחרים חברת דיג'יי מקצועית

לאחר שהתעניינתם בכל הדרוש, תוכלו גם להסיק האם התקליטן אכן הוא האיש שלכם, או שתרצו לבחור בתקליטן אחר. על שימי אוחיון כבר שמעתם? תקליטן לחתונה ברמת ביצוע שלא הכרתם. שימי עוסק בתחום כבר 17 שנים כשהוא מתחכך באירועים של סלבס נודעים וחובר לאנשי צוות מהשורה הראשונה. חברת קלאמוס של שימי אוחיון דואגת לכם לאירוע מושלם מבחינה מוזיקלית בתיאום מוחלט בין הצדדים. האירועים של שימי אוחיון אף פעם אינם מוגבלים בזמן ומהווים שלמות מוזיקלית מדרגה ראשונה.

מיקסר

 

מה היה לנו עד עכשיו?
מסיבה
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »