איך לחגוג פורים במשרד בצורה הכיפית ביותר

מסיבת פורים לעובדי המשרד

כמובן שהמסיבה תלויה כמובן באופי המשרד, בשחרור של העובדים אחד מול השני, בגיל שלהם ובכמותם. ניתן להתייעץ עם צוות העובדים לגבי איזה סגנון מסיבת פורים הם רוצים לעשות. אפשר לעשות מסיבה עם חברת הפעלות או לארגן באופן עצמאי מסיבת

תחפושות כיפית עם מתנדבים שמארגנים.

 

מסיבות פורים למבוגרים על פי נושא

אם אתם רוצים לחגוג פורים שווה במשרד, כדאי להחליט על קונספט אחיד שכולם מתחפשים אליו. יש המון אופציות למסיבת תחפושות עם קונספט: מסיבת זומבים, מסיבת נסיכים ונסיכות של דיסני, קזינו, מסיבת חתונה, מסיבת פיג'מות, מסיבת חיות, מסיבת אוסקר, מסיבת קריוקי עם שירים וריקודים שאליה אפשר אולי להזמין DJ ועוד שלל רעיונות. אפשר להחליט ביחד או לעשות הגרלה ולחשוב יחד עם כל העובדים על איזה סגנון לשים בהגרלה! מסיבה כזו יכולה להיות מאוד מגבשת וכיפית!

 

מסיבת תחפושות

שווה לארגן מסיבת תחפושות עם פרס שמעודד את כל הצוות להשקיע בתחפושות ואולי אפילו לשתף פעולה אחד עם השניה.

 

מסיבה במשרד

אפשר לעשות הפוגה קטנה במשך יום החג, לשים מוזיקה, לשתות כוסית, לרקוד קצת כולם ביחד ולהביא מעט כיבוד לכל העובדים. כדאי לעטוף את העובדים באכפתיות בחג, לכן שווה לארגן אווירה איכותית!

 

גמד מגומד

אפשר להחליט שכל העובדים מארגנים גמד מגומד ומביאים אחד לשני. זה יכול לשפר ולשמח את האווירה ולגבש בין העובדים. משלוח מנות זה כיף ומדהים!

 

יין

פורים זה חג של שמחה, אפשר להביא מעט יין ולהרים כוסית כל המשרד ביחד, כמובן לא להגזים כדי להמשיך בעבודה. כמו כן, אפשר לארגן לכל עובד בקבוק יין משלו כמתנה לחג, זה יכול לעשות נעים ולהקנות תשומת לב לכל עובד ועובד.

 

יום כיף לכבוד פורים

בנוסף למסיבה, אפשר לצאת לטיול יחד עם כל הצוות שעובד במשרד, טויל של חצי יום או ערב סרט בקולנוע, ישיבה במסעדה, ואולי אפילו סיור ביקב. כדאי להוציא את העובדים, זה יכול לאוורר אותם, לגבש ביניהם ולעשות להם טוב בלב. בנוסף, חשוב להתחשב בילדי העובדים, לבחור יום שבו הם הולכים לגן או לקחת מספיק זמן מראש על מנת שהם יוכלו למצוא סידור לילדיהם.

 

כיבוד

שווה להביא נשנושים קלים, חטיפים, פירות עם כלים צבעוניים באווירת החג. תמיד כיף, נעים וטעים.

 

קריאת מגילה

כדאי אולי לעשות ערב שכולל קריאת מגילה לעובדים ברוחם. הקריאה יכולה להיות רוחנית והיא גם יכולה להיות מבדרת ומצחיקה שיכולה להקליל אווירה במשרד ואולי אפילו לפרוק מתחים. אפשר להחליט שהצוות יתחלק לקבוצות וכל אחד מהם יקריא חלק מהמגילה בצורה מצחיקה כמו מעין הצגה עם כמה שופטים ניטרליים שישפטו איזו הצגה של המגילה טובה יותר.

לסיכום, פעילות פורים למבוגרים יכולה להיות ממש מגבשת וכיפית!

 

ליצן

מה היה לנו עד עכשיו?
מתוקים
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »