איך לשדרג את האירוע שלכם במספר צעדים פשוטים

מארגני אירועים מכירים מקרוב בשיטות שיאפשרו להם להפוך כל אירוע למיוחד. הבעיה היא שאתם לא מארגני אירועים מקצועיים ואינכם יודעים מה לעשות, כדי להגיע לתוצאה רצויה זו. מזל שיש אותנו כאן, כי יצאנו לבדוק את הנושא מקרוב וחזרנו עם כל השלבים שתצטרכו לבצע כדי לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם כל האינפורמציה שחיפשתם.

 

הצעד ה – 1: תחשבו על קונספט

הסוד החשוב ביותר שמאפשר לכל מומחה בתחום לשדרג את האירועים שלו נוגע לקונספט ייחודי. מדובר בעצם ברעיון בסיסי שלפיו האירוע יפעל. נסביר שאתם יכולים למשל לבחור בקונספט של שח מט עבור אירוע לעובדי החברה. בחירה בקונספט זה תצריך מכם מחשבה על הנקודות הכי קטנות שיתאימו ללוח השח מט. הנה כמה נקודות לדוגמא שיסבירו את העניין:

  • תבחרו בשולחנות לבנים עם צלחות שחורות
  • תציבו פסלים של חיילי שח מט ברחבי האירוע ותהפכו אותם לעמדות צילום
  • תעצבו את ההזמנה בצבעים זהים (שחור ולבן), כדי לרמוז על הקונספט המיוחד שבחרתם

הצעד ה – 1_ תחשבו על קונספט

 

הצעד ה – 2: תחפשו השראות לעיצוב ייחודי ברחבי רשת

מי שלא חי ונושם את תחום האירועים, צפוי להיתקל בקושי בכל הנוגע לעיצוב החלל הנבחר. אם אתם מזדהים עם אמרה זו, כדאי שתדעו שיש לכך פתרון. עליכם פשוט להיכנס לקטלוגים מקוונים של חברות שונות שמספקות שירותים לאירועים והפקות. כך תוכלו לראות את הציוד שהן משאילות ולהבין מהם הפריטים המתאימים ביותר לקונספט שבחרתם. אם תרצו ליישם את הצעד הזה במינימום מאמץ, תוכלו פשוט להיכנס לקישור הבא ולראות אילו פריטים להשכרה דרושים לאירוע שלכם: https://diamond-event.co.il.

 

הצעד ה – 3: תתאמו השכרת ציוד מול חברה מומלצת

בשלב זה נמליץ לכם לערוך בירור מקדים אודות חברות להשכרת ציוד, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שתקבלו שירות מחברה שתבצע את עבודתה נאמנה לפני, במהלך ואחרי האירוע. כמובן שנחסוך לכם זמן גם בהיבט זה ונמליץ ליצור קשר עם חברת יהלום – השכרת ציוד לאירועים בכל רחבי הארץ שנחשבת לשם דבר בתחום.

 

הצעד ה – 4: תרשמו את כל הפרטים בקובץ מסודר

הגעתם לצעד הסופי! כל הכבוד! כעת נותר לכם לרשום את כל המידע בקובץ מסודר על המחשב. שכן, כך יתאפשר לכם לעקוב אחר כל השלבים שתצטרכו ליישם. אל תשכחו להעביר את הקובץ לענן או לשלוח לאדם נוסף שצפוי לקחת חלק בארגון האירוע, כדי שיתאפשר לכם לראות את המידע מכל מקום ובכל זמן.

 

לסיום

מעכשיו תוכלו לשדרג כל אירוע שרק תרצו, משום שאתם מכירים ב – 4 השלבים שיאפשרו לכם לעשות זאת בקלות. נאחל לכם בשלב זה שיהיה בהצלחה ואל תשכחו לתת לנו קרדיט אחרי שתקבלו את המחמאות מהאורחים.ש

הצעד ה – 4_ תרשמו את כל הפרטים בקובץ מסודר

מה היה לנו עד עכשיו?
איך לשדרג את האירוע שלכם במספר צעדים פשוטים
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »