איך מפיקים אירוע בלתי נשכח?

יש לכם אירוע מיוחד ואתם רוצים שידברו עליו עוד זמן רב? אנחנו המומחים להפקת אירוע בלתי נשכח שאין לאף אחד אחר. החל מקבלת פנים נוצצת ועד לדוכני מזון טעימים שמציעים מזון ממגוון תרבויות וטעמים, די.ג׳י מעולה ואטרקציות  שיטריפו את האורחים שלכם שלא ירצו ללכת הביתה, אז קחו גם אתם חלק בחוויה והפכו את האירוע שלכם לאירוע המדובר של השנה.

 

קצת עלינו

נעים להכיר, אנחנו וולנייט, המומחים לאירועים נוצצים במיוחד. לכל אירוע, בין אם זה אירוע חברה או אירוע משפחתי, אנחנו מעניקים גוון זוהר במיוחד. עם כניסה מרשימה וקבלת פנים בלתי נשכחת באמצעות קירות פרחים, קירות גרפיטי, אוסקר או טיקטוק לתמונות שימלאו את האלבום שלכם בחיוכים מושלמים. דוכני המזון שלנו מספקים טעימות משפע של תרבויות החל מצ'ורוס מתוקים, נקניקיות והמבורגרים, בר שייקים ופירות, פרעצל ודונאט בהגשה מיוחדת במינה, וופל בלגי וארטיקים בעבודת יד, וכמובן שאסור לשכוח את המוסיקה שתכניס את כולם לאווירה הנכונה עם תקליטנית לאירועים מוכשרת ובעלת נסיון רב בכל סוגי האירועים.

 

למי זה מתאים?

לאירועים בין חמישים לחמש מאות איש, פרטיים ועסקיים, קבלות פנים, פתיחות חגיגיות, ימי גיבוש לעובדים, בת ובר מצווה, חתונות, מסיבות סוף שנה ועוד. היתרון הגדול שלנו זה בהיצע העצום שלנו שממנו תוכלו לבחור את מה שהכי מתאים לכם. יש לנו דוכני מזון המותאמים לטבעונים ולאוהבי בשר,על טהרת הפרווה והחלבי, מאכלים אתניים עם ניחוחות של חו״ל או בסגנון מזון מהיר. בנוסף, אנו מספקים אטרקציות מבדרות לקהל באמצעות קירות מעניינים שמהווים רקע לתמונה או למגנט למזכרת נוצצת במיוחד מהאירוע המיוחד שלכם.

 

המגוון שלנו

מתכננים קבלת פנים מרשימה ללקוחות העסקיים שלכם? הילדה רוצה בת מצווה מהחלומות? אין שום בעיה. אנו נתאים את הקירות המעוצבים שלנו לאירוע שלכם באמצעות הדפסת לוגו החברה, שם חתן או כלת השמחה או רקע מיוחד לתמונות מזכרת מושלמות מן האירוע. היכנסו לאתר שלנו ובחרו את הקיר המעוצב המתאים ביותר לאירוע שלכם.

 

פירוק והרכבה

הציוד שלנו מגיע ברכבים מסחריים לכל חלקי הארץ ואנו מומחים בהרכבתם ופירוקם, כך שלא תצטרכו להטריח את עצמכם כלל. אנחנו מקפידים על כללי הבטיחות ויש לנו צוות מיומן שדואג שבאירוע שלכם הציוד יהיה מותקן כהלכה באופן בטיחותי ובטוח למשתתפים. אנו שומרים על סביבה נקיה ובתום האירוע נאסוף הכל אחרינו, אל דאגה.

 

לסיכום

חברת וולנייט מתמחה בהפקת אטרקציות, דוכני אוכל ותקליטנות לאירועים פרטיים ועסקיים מחמישים עד חמש מאות איש בכל חלקי הארץ. אנו מספקים קבלת פנים מיוחדת שתהווה כניסה מרשימה לאורחים, דוכני מזון מגוונים החל ממאכלים אתניים ועד למזון מהיר, חלבי, בשרי וטבעוני, מוסיקה מצויינת וחווית שירות מעולה, כדי שגם האירוע שלכם יהיה בלתי נשכח.

רחבת ריקודים

 

מה היה לנו עד עכשיו?
מסיבה
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »