אילו ההופעות הכי שוות לביקור בקיץ הקרוב

הקיץ שוב הגיע ואיתו החיפוש הממושך אחר אטרקציות, הופעות והצגות שיעבירו את הזמן למבוגרים וילדים כאחד. כדי לחסוך לכם את החיפוש המתיש שיגרום לכם בסוף להישאר בבית, יצאנו לבדוק מהן ההופעות ששוות ביקור בקיץ הקרוב. הישארו אתנו ותחשפו אל 3 ההופעות שאסור לכם לפספס.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. שכן, סייעו לנו גורמים חיצוניים שנרתמו לעזור. היה חשוב לנו להציג בפניכם את ההופעות השוות ביותר מתוך חוות דעת של הרבה אנשים ולא רק שלנו. לכן, פרסמנו פוסט ברחבי הרשת והצגנו כמה הצגות שונות בפני הגולשים. הופעות שכמובן רצות בימים אלו בתיאטראות ובמקומות נוספים. קיבלנו מעל ל – 39 דירוגים של גולשים אנונימיים שצפו בהופעות אלו. זו ההזדמנות להודות לכל מי שלקח חלק בפרויקט. שכן, בזכותכם, נוכל כולנו לדעת מהן ההופעות ששוות ביקור בקיץ הקרוב.

 

ההופעה שהגיעה אל המקום ה – 1 : תפוחים מן המדבר

ההופעה שקיבלה את מרבית הקולות מצד הגולשים המבוגרים היא בעצם הצגה שנקראת תפוחים מן המדבר. מדובר בהצגה שמתקיימת בתיאטרון ליסין בתל אביב. זהו עיבוד חדש להצגה של התיאטרון אותו כתבה סביון ליברכט ומופיעים בו שחקנים מוכרים יותר ופחות. אם אתם מחכים כבר תקופה לראות הצגה טובה שלא תצא לכם מהראש, כדאי שתיכנסו אל הקישור הבא, תקראו פרטים ואולי גם תשריינו לעצמכם כרטיסים: https://www.kzat-tarbut.com.

 

ההופעה שהגיעה אל המקום ה – 2 : מופע הסטנד אפ של אורי ברויר

אם אתם רוצים ערב לא שגרתי שיגרום לכם להחזיק את הלסת והבטן שלא יפלו מרוב צחוק, אתם צריכים להכיר את המופע של אורי ברויר שהגיע אל המקום ה – 2 והמכובד. אם לא הכרתם את הסטנדאפיסט הייחודי הזה, כדאי שתדעו שהוא יכול להטעות אתכם בהתחלה ולגרום לכם לחשוב שמדובר באיש חנון ומשעמם, אבל באחרי 3 – 4 מילים שיצאו לו מהפה, אתם תגלו שטעיתם. כך לפחות הגולשים טוענים ואנחנו מאמינים להם לחלוטין.

 

ההופעה שהגיעה אל המקום ה – 3 :  מופע הסטנד אפ של משה אשכנזי

אם השם שלו נשמע לכם מוכר, כדאי שתדעו שזה לא סתם. מדובר בשחקן מן השורה הראשונה שהופיע ברשימה ארוכה של סדרות מוכרות. גם כאן מדובר במופע שיאפשר לכם לצאת מהשגרה ולצחוק לא מעט. רבים מהגולשים ציינו שהם רכשו כרטיסים לערב המדובר כמה שבועות מראש בגלל שהכרטיסים אוזלים במהירות, אז כדאי שתשריינו את מופע הקיץ שלכם  בהקדם.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את ההופעות הכי שוות לביקור בקיץ הקרוב. כעת, כשאתם יודעים מהן, נותר לכם רק להזמין כרטיסים, לשריין בייבי סיטר אם צריך ולצאת לכמה שעות ליהנות מתרבות ישראלית איכותית. מאחלים לכם שתיהנו מכל רגע ואל תשכחו לספר לנו איך היה.

מסיבה

 

מה היה לנו עד עכשיו?
ווילון
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »