אילו כישורים צריך כדי להיות אמן חושים?

למשמע השם "אמן חושים" מתעוררת בכל אחד מאיתנו תחושה שונה. ישנם כאלה שמונח זה מתקשר עבורם עם חוויה יוצאת דופן אותה חוו במופע כלשהו בעבר, ישנם כאלה החוששים מפני התמודדות עם כישוריו של אמן החושים, וישנם מי שאינם מודעים ליכולותיו וכישוריו של אמן החושים, וכפועל יוצא אינם יודעים מה מהות המקצוע. במאמר הקרוב נציג בפניכם מידע בנוגע לאמני חושים, לאופן פעולתם ולכישוריהם.

 

מקצוע אשר דורש לימוד

ראשית, נקודת המוצא היא כי על מנת להיות אמן חושים יש צורך בלימוד המקצוע. בדומה לכל מקצוע אחר בו אין אפשרות להתחיל מיד כמקצוען, כך גם אמן חושים אינו מתחיל ומיד מצליח לקרוא את מחשבותיהם של עשרה אנשים שונים. על מנת לעשות כן, עליו להקדיש זמן ללימוד איטי ובהתאם למדרגות התקדמות ברורות. ראשית, אמן חושים מתחיל בלימוד השפעת פעולות על הסביבה.

היות שההשפעה על הסביבה היא התוצאה החיובית של מעשיו, עליו להבין תחילה כיצד הוא מעוניין להשפיע על הסביבה. לאחר מכן, השלב הבא הוא לימוד של שיטות העבודה. בעוד בעבר בשלב זה היה הכרחי להיעזר בהנחייתו של אמן חושים בוגר, כיום ישנם רבים הרוכשים את הידע שלהם באמצעות צפייה בסרטוני הדרכה. בשלב הבא עוברים ללמוד את השימוש באביזרים המתאימים. מרבית אמני החושים משתמשים באביזרים באופן יום-יומי.

 

כישורים בתחום הטלקינזיס

אחד מהכישורים המרכזיים המשותפים למרבית אמני החושים הוא היכולת לעשות שימוש בטלקינזיס. על קצה המזלג, טלקינזיס היא היכולת להשתמש בכוחות התודעה כדי להזיז חפצים מסוימים או לגרום להם לרחף.

אחת הדוגמאות השכיחות ביותר לשימוש בטלקינזיס היא כיפוף כפיות. אמן החושים מציג בפני הקהל את הכפית כאשר היא בצורתה הרגילה, ומול עיניהם ובכוח מחשבתו הוא מכופף אותה. מובן כי השימוש בטלקינזיס הוא כל כך רחב בקרב אמני חושים שאין ביכולתנו להציג את מלוא רוחב יריעת השימושים.

 

קריאת מחשבות

דוגמא מרכזית נוספת לכישורים של אמני חושים היא היכולת לקרוא מחשבות. המשמעות בפועל היא יכולתו של אמן החושים לומר לאדם מהקהל העומד מולו מה הוא חושב ומה עובר בראשם כמעט בכל רגע נתון. האפקט של פעולה זו הוא בלתי יאמן.

אין אדם אשר באופן אקראי ינחשו את מחשבותיו במדויק ולא יהיה נדהם למשמע אוזניו. עם זאת, ישנם אמני חושים אשר אינם אוהבים את השימוש במונח "קריאת מחשבות" ומעדיפים שימוש במונחים אחרים.

 

אמן חושים מיומן

כאמור מעלה, השלב האחרון בלימוד המקצוע הוא לימוד השימוש בכלים שונים. המשמעות היא ששימוש בכלים הוא מסוג הכישורים המתקדמים אשר לא כל אמני החושים מחזיקים בו. בנוסף, מדובר בסוג הכישורים אשר האפקט שלהם על הקהל הוא הגדול ביותר. לכן, אילו חשקה נפשכם במופע של אמן חושים נכון יהיה אילו תתמקדו בחיפוש אחר אמן שהוא בעל כל הכישורים ושביכולתו לספק לכם מופע מרהיב. לדוגמא, ניתן לבקר באתר https://admagic.co.il ולמצוא אמן חושים נהדר.

 

אמן חושים

מה היה לנו עד עכשיו?
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »