אילו תמונות מומלץ לשים על שלט חוצות

בכל מה שקשור לפרסום, אין תמונה אחת שמומלץ לשים על כל שלט חוצות. הדבר משתנה בהתאם לצורך הפרסומי. עם זאת, ישנם מספר סוגים של תמונות שכדאי לעשות בהם שימוש בפרסום. לדוגמה, ניתן להשתמש בלוגואים, תמונות של אוכל, יהלומים וכו'. יתרה מכך, ניתן למקם את השלטים במגוון מקומות, כמו למשל: תחנות אוטובוס, אוטובוס, רכבת, תמרורים, בשלטי חוצות גדולים באזורים מרכזיים (כגון קניון עזריאלי) וכו'.

 

אילו סוגים של שלטי חוצות אפשר לשים?

לוגו

ניתן להשתמש בלוגו שמעוצב היטב ומושך את העין. מומלץ לבחור בצבעים שהולמים את המסר אותו רוצים להעביר. לדוגמה, צבע כחול מתאים יותר למסרים מרגיעים. זאת בעוד, צבע אדום למשל, יכול לעורר קונוטציה של דם, סימני אזהרה וכו'. בנוסף לכך, כדאי שהמשפט בלוגו ימשוך את העין ויעורר תשומת לב ועניין.

 

תמונות של אוכל

אפשר ורצוי להשתמש בתמונות של אוכל בשלטי חוצות. תמונות של אוכל מושכות תשומת לב רבה, בפרט אם מדובר במאכלים מגרים שמעלים את התיאבון. ניתן להשתמש בתמונות של אוכל כגון: סטייק אנטריקוט, המבורגר, פסטה, מאפים מתוקים וכו'. מומלץ שהתמונות יצולמו בזווית טובה ובאיכות טובה ככל האפשר.

 

יהלומים ותכשיטים

יהלומים ותכשיטים עשויים להתאים במקרים רבים. תכשיטים מעידים על יוקרה, עושר וסטטוס חברתי. בנוסף לכך, שלטי חוצות הכוללות יהלומים ותכשיטים עשויים לעורר עניין בקרב נשים.

 

איפה כדאי למקם את השלט?

באוטובוסים וברכבות

את שלטי החוצות אפשר לשים על אוטובוסים, רכבות והן בתחנות האוטובוס והן בתחנות הרכבת. זהו רעיון מצוין מכיוון שאנשים רבים נוסעים בתחבורה ציבורית וכתוצאה מכך החשיפה גבוהה מאוד. ולא רק זאת, אלא גם שאנשים הממתינים לתחנה עשויים למצוא את עצמם די משועממים. כך, שלמעשה, הסיכוי שהם יסתכלו על הפרסומות או יקדישו תשומת לב אליהן גבוה יותר.

 

בדרכים

רמזורים ניתן למקם את שלטי החוצות ברחובות, על תמרורים, בכבישים ועוד. בשלטי הכוונה נעשה שימוש על מנת לכוון את הנוסעים או עוברי האורח לבית העסק. זה יכול להיות שימושי מאוד מכיוון שבמקרים רבים אנשים מחפשים בתי עסק מסוימים ואינם מצליחים למצוא אותם. לדוגמה, זה יכול להיות סופרמרקטים, בתי מרקחת, מסעדות, מכוני אסתטיקה וכיוצא בזה.

 

בילבורדים

מדובר על שלטים גדולים אותם מציבים בצמתים מרכזיים או במקומות עם תנועה רבה. דוגמאות למקומות בהם מומלץ לעשות שימוש בשלטים אלו: קניון עזריאלי, דיזנגוף סנטר, צומת גהה וכו'. עבור שלטים מסוג זה, עדיף שהתוכן הפרסומי יעורר פרובוקציה, או לכל הפחות שיח תקשורתי. משהו שימשוך את תשומת הלב ויגרום לאנשים לרצות לדבר עליו. לדוגמה, שלט חוצות המראה תמונה של התעללות בבעלי חיים.

 

לסיכום

ניתן לעשות שימוש בתמונות של אוכל, לוגואים, תכשיטים וכו'. את שלטי החוצות ניתן לתלות באופנים הבאים: בתחבורה הציבורית, בתור שלטי הכוונה או כשלטים גדולים בצמתים מרכזיים. לעוד מידע התייעצו עמנו: שלטים זה אנחנו

כביש

 

מה היה לנו עד עכשיו?
רחוב ראשי
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »