אלו הסדנאות הכי נפוצות לפיתוח מנהיגות לילדים

מוסדות חינוך רבים מבינים את חשיבותה של פיתוח מנהיגות בקרב הילדים והנוער. אך איך עושים זאת?

כיום ישנו מגוון רחב של סדנאות, המציעות דרכים יצירתיות לפיתוח מנהיגות צעירה, מתוך הראייה כי זו עשויה לחולל שינוי חיובי בקרב הילדים והנוער.

מהן הסדנאות הנפוצות לפיתוח מנהיגות לילדים? המשיכו לקרוא.

 

סדנאות דיבייט

דיבייטים הם דיונים המתנהלים למול קהל, כאשר ישנן 4 קבוצות המתחרות ביניהן על שכנוע הקהל. נושא הדיון נבחר ע"י השופטים, ו2 קבוצות מחזיקות בעמדת נגד, ו-2 בעד.

המנצח בדיון יהיה זה שיצליח לשכנע את הקהל בצדקתו. מטרתה העיקרית של סדנת דיבייט הוא להקנות לנוער תרבות דיון, לשפר את ביטחונם העצמי של המשתתפים, וכן את יכולתם להתבטא בעל פה.

 

בניית מכונת רוב גולדנברג

סדנה זו, המיועדת לבני נוער, מאפשרת יזמות בקרב הצעירים, מתוך האמונה כי לכל אחד מהם ישנה היכולת להצליח. סדנה זו מעוררת השראה, מגדילה את תחושת המסוגלות, ומכוונת את הצעירים להגשמה עצמית.

במהלך הסדנה המשתתפים יבנו "מכונת רוב גולדנברג", שהיא למעשה כינוי הניתן למערכת מסובכת מאוד, המבצעת תהליך ארוך המורכב מצעדים רבים. כל זאת בכדי לבצע בסופו פעולה פשוטה.

 

סדנת מנהיגות בבישול

גם במהלך ביצוע פעולה טריוויאלית כמו בישול יכולות להתגלות יכולות מנהיגות הכרחיות. חברת שרביט פיתחה סדנת בישול חווייתית בשטח, המיועדת לבני הנוער וגם למורים.

הסדנה חווייתית ומגבשת, ומשלבת בתוכה בישול בשטח יחד עם פיתוח של יכולות מנהיגות ועבודה בקבוצה. בנוסף לפיתוח דינמיקות תקשורתיות אישיות וקבוצתיות, הסדנה מפתחת בקרב הצעירים יכולות עמידה בזמנים, יחד עם יצירתיות, וכמובן – אוכל טעים.

 

סדנת עמידה מול קהל

כחלק מפיתוח מנהיגות בדור הצעיר, נדרשת גם היכולת לעמוד מול קהל בביטחון. יכולת זו פוגשת את הנער במהלך בגרותו בלימודים, בצבא, ובאקדמיה. עבור רובנו יכולת זו אינה טבעית, וקיים קושי ליצור רושם ראשוני חיובי, וחשוב מכך – להעביר את המסר הרצוי.

סדנה זו מטמיעה בקרב המשתתפים יכולות מתחום הפרזנטציה, וכוללת מספר תרגולים שונה שבסופם יכין כל משתתף נאום עצמאי ויישא אות בפני חבריו.

 

חברת שרביט

חברת שרביט מפתחת מגוון רחב של סדנאות לפיתוח מנהיגות צעירה בקרב ילדים ובני נוער, ועושה זאת על סמך הספרות האקדמית העדכנית והמתקדמת בתחום, מתוך מטרה לחולל שינוי חיובי בחייהם של הצעירים ולייצר אקלים מטיב יותר במסגרות החינוכיות.

הכנסו לאתר לסדנאות נוספות של החברה, וגלו כיצד ניתן באמצעות סדנאות אלה להעשיר את חייהם של התלמידים והתלמידות.

 

לסיכום

מערכי הלמידה שבסדנאות לפיתוח מנהיגות צעירה של חברת שרביט מעניקים למשתתפים בהם תחושת מסוגלות, רטוריקה, עמידה מול קהל, ויכולת לביטוי עצמי. כל אלה תוך גיבוש הקבוצה, ופיתוח יכולות שיתוף הפעולה בין המשתתפים.

החברה עשירה בהמלצות ובניסיון בתחום פיתוח המנהיגות הצעירה – הכנסו לאתר לקרוא על סדנאות נוספות.

ילדה

 

מה היה לנו עד עכשיו?
ילדים
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »