ביום האהבה הזה, השקיעו במתנה מיוחדת במינה!

יום האהבה מתקרב, ויחד איתו המחשבות שלכם מתמקדות בשאלה אחת. מהי המתנה שתקנו לבת הזוג שלכם כדי להפתיע אותה ביום הזה. עם השנים בחירת המתנה הולכת ונעשית יותר ויותר מאתגרת, כיון שמצד אחד אנחנו רוצים להיות מקוריים, אולם לא נותרו לנו הרבה מתנות שימושיות. אנחנו כאן כדי לתת לכם רעיון למתנה נהדרת שתשמח באמת את בת הזוג שלכם.

 

מתנה ליום האהבה

לקראת יום האהבה, שוב עולות אצלנו המחשבות איזו מתנה נוכל לקנות הפעם על מנת להראות לבת הזוג שלנו את האהבה הגדולה שאנחנו מרגישים כלפיה. המתנה המושלמת היא כזו שלא רק תשמח את בת הזוג שלנו אלא כזו שגם תביע את אותה אהבה. זאת בדיוק הסיבה שאנחנו כאן כדי לספר על מתנה מרגשת וייחודית, שתהפוך את יום האהבה לקרוב לכזה שלא תשכחו הרבה שנים.

 

קולאז' מיוחד

המתנה שעליה אנחנו רוצים לספר לכם היא מתנה בצורת לב, דבר שכבר הופך אותה לכזו שמתאימה במיוחד ליום האהבה. על הלב עצמו תוכלו לבחור תמונות או משפטים להטבעה, כאשר התמונה הכללית תהיה אוסף של כל מה שבחרתם. הלב עצמו עשוי מחומר שקוף ומגיע בתוך מעמד עם תאורה מיוחדת, מה שהופך את המתנה הזו להיות מרשימה במיוחד.

מצד אחד המתנה הזו מאפשרת לכם להכניס בה את הטעם האישי שלכם כיון שאתם אלו שבוחרים את התמונות או הכתובים ותוכלו להשפיע במידה רבה על המראה של התוצר הסופי. מנגד, הלב נעשה על ידי אומנית מובילה בעלת ניסיון רב בתחום העיצוב, דבר שיהפוך אותו למראה נדיר שעוד לא ראיתם.

 

בחירת תמונות מתאימות

כדי להפוך את המתנה הזו לכזו שמתאימה ליום האהבה נסו לבחור תמונות שלכם מכמה שיותר הזדמנויות. לכו גם על התמונות מהעבר הרחוק וכך תוכלו להטביע על הקולאז' פסיפס של חיים שלמים. בכל פעם שתסכלו עליו תוכלו להיזכר במסע המשותף שאתם עוברים יחד כבר הרבה שנים, מתוך תקווה להמשיך אותו בצורה טובה עוד יותר.

מתנה שתישאר איתכם

מתנה שתישאר איתכם

היתרון במתנה הזו הוא שהיא הולכת להישאר אתכם למשך הרבה זמן. בניגוד לתמונות רגילות שעלולות לדהות עם השנים או סם לאבד מהחיונית שלהן, הקולאז' הזה לאור העובדה שהוא עשוי מחומר קשיחויוכל להישאר איתכם להרבה זמן. בנוסף, תוכלו לנקות את הקולאז' מידי פעם וכך להשיב לו את המראה שהיה בזמן שקיבלתם אותו.

 

לסיכום

במסגרת שלל המתנות שאנחנו חושבים עליהן לקראת יום האהבה, האופציה של קולאז' ייחודי יכולה להיות מתנה נהדרת. על הקולאז' נוכל לשים את התמונות המשותפות שלנו מהשנים שעברו ולהיזכר יחד בימים היפים שעברו עלינו. באפשרותכם לקנות קולאז' ייחודי בצורה ששוברת שגרה, עם עיצוב נדיר שחוץ מכם אף אחד עוד לא עשה אותו. כל מה שנשאר לכם זה פשוט לבחור את התמונות.

מתנות

מה היה לנו עד עכשיו?
שי
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »