גיטרה חצי – מה היא ולמי היא מתאימה?

לימודי נגינה הוכחו מבחינה מדעית כמשפרים את איכות החיים באופן ממשי! לכן, הורים רבים בישראל שנת 2022 מעוניינים שילדיהם יפתחו בלימודי נגינה ואף יתמידו בהם. גיטרה נחשבת לכלי נגינה מועדף ללמידה ממספר היבטים: מדובר בכלי נוח לנשיאה בניגוד לפסנתר למשל, ואפשר להתנייד אתו בקלות ממקום למקום. בנוסף, הלימודים עצמם לא קשים אם יודעים להתמיד בהם ואם רוכשים את כלי הנגינה הנכון בתחילת הדרך. במאמר זה נפרט כל מה שחשוב לדעת לגבי גיטרה חצי, סוג גיטרה מומלץ במיוחד לנגינה לילדים שמתחילים בתחום ורוצים להתמיד בו בהנאה ובכיף.

 

גיטרה חצי: מה פירוש המושג

עולם הגיטרות הוא רחב מאוד וקיימים דגמי גיטרות רבים בשוק, כל דגם בעל מאפיינים אחרים ומיועד לאנשים שונים או לסוג נגינה אחר. גיטרה חצי היא גיטרה שמיועדת בראש ובראשונה לילדים, ביחוד לילדים בגילאי 5 עד 12, שגובהם מטר עד מטר ועשרים. כמובן אם מדובר בילדים גדולים יותר וגבוהים מעט יותר, עדיין גיטרה חצי יכולה להתאים.

 

למי מתאימה גיטרה חצי?

גיטרה חצי היא בראש ובראשונה גיטרה לילדים, בשל גודלה וגובהה שנועד לנגינה נוחה לילדים. גיטרות אחרות גדולות יותר יהיו מסורבלות מאוד לילדים בתור התחלה, ולכן גיטרה חצי היא גיטרה מושלמת לתחילת נגינה אצל ילדים בגילאים צעירים.

 

איך יודעים שגודל הגיטרה נכון לכם

חשוב לשים לב למספר פרמטרים שיעידו האם גודל הגיטרה שאתם רוצים לבחור נכון לכם או לילדיכם. למי שאוחז בגיטרה אמור להיות נוח הן עם הידיים הימניות והן עם השמאליות להגיע לכל מקום שהוא רוצה על פני הגיטרה. הזרוע המורמת אמורה להיות לא גבוהה יותר מגובה הכתף, וצוואר הגיטרה אמור להיות לא רחב מדי. גם המרחק בין הסריגים אמור להיות מצומצם ומותאם למי שאוחז בגיטרה, וכך תדעו שהגודל אכן מתאים.

 

איזה סוגי גיטרות חצי יש?

גיטרות חצי קיימות בגרסה אקוסטית וגם בגרסה קלאסית. מתלבטים ולא יודעים איזה סוג גיטרה חצי לבחור? תוכלו להתייעץ עם מומחים מעולם הגיטרות שיכווינו אתכם באשר לסוג הגיטרה הנכון עבור הילדים שלכם.

 

כמה גיטרה חצי עולה?

מחיר של גיטרה חצי איכותית יכול להגיע לכמה מאות שקלים. חשוב לקנות גיטרה חצי מחברה אמינה ומוכרת שהחברה שמייבאת אותה תהיה בעלת וותק ומקצועיות. תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע מוסמכים בתחום כלי הנגינה והגיטרות על מנת לוודא שאתם עושים את הבחירה המושלמת עבור הילדים שלכם, בקניית גיטרה חצי לילדים שתענה בדיוק על הצרכים שלהם.

 

לסיכום

גיטרה חצי מושלמת עבור תחילת לימודי נגינה לילדים, משום גודלה שמאפשר התקדמות מהירה באופן קל ומהנה. חשוב לקנות גיטרה חצי שתענה על הצרכים של הילדים שלכם כאשר הם מתחילים ללמוד נגינה, וכדי לעשות את הבחירה הנכונה מומלץ להתייעץ עם אישר מקצוע בתחום.

כלי נגינה

 

מה היה לנו עד עכשיו?
גיטרה קלאסית
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »