3 דרכים מגניבות להביא תמונות לאורחים בחתונה

חתונה הוא האירוע הכי מרגש מהאירועים המשפחתיים, בגלל שהוא חוגג את חיבורם של 2 משפחות יחד. צלם אירועים לחתונה הוא חלק חשוב מאוד, גם בכדי שהחתן והכלה יוכלו להסתכל על התמונות שנים אחרי ולהיזכר באורחים שהגיעו וגם לאורחים עצמם. איך עושים את זה מיוחד?

 

תמונות – המזכרת האולטימטיבית

תמונות מחתונה, בצורת בלוקים או מגנטים, הם מזכרת מושלמת. זאת בגלל שתמונה היא מזכרת אישית במיוחד, שכן האורחים מקבלים תמונה של עצמם, ועוד בלבוש חגיגי ומראה מושקע, התמונות באיכות גבוהה, והאירוע מצוין על גבי התמונה כך שתמיד אפשר לזכור איפה היא צולמה.

לא רק שהאורחים נהנים ממנה, כל תמונה נכנסת לאלבום החתונה שהחתן והכלה מקבלים וכך יוכלו לזכור לעד מי חלק איתם את שימחתם באותו יום מיוחד במינו.

אז איך אפשר לקחת את המסורת ארוכת השנים הזו ולהפוך אותה למעט יותר מגניבה ומרגשת? יש לנו 3 טיפים לתת לכם לשדרוג חלוקת התמונות בחתונה או באירוע שלכם.

 

3 דרכים לשדרג את חלוקת התמונות לאורחים בחתונה שלכם

כדי שהחתונה שלכם תהיה אירוע באמת בלתי נשכח, מעט מחשבה על צורת חלוקת התמונות למזכרת יכולה לעשות את כל ההבדל.

 

  1. צירוף מתנה קטנה לכל תמונה

נהוג באירועים לתת לאורחים מתנות סמליות על השתתפותם באירוע, לפעמים בצורת תמונות ולפעמים שי צנוע כזה או אחר.

במקום השיטה הידועה של פריסת התמונות על שולחן הצלם ולתת לאורחים לעבור ומצוא את עצמם בין כל התמונות תוכלו לצרף לכל תמונה עציץ קטן, או מארז פרלינים עם ציון האירוע על גביהם, וכך האורחים שלכם יקבלו גם תמונה וגם מתנה שתרגיש יותר אישית.

 

  1. חלוקת התמונות בתוך מארז מעוצב לכבוד האירוע

כיום ניתן למצוא באינטרנט מארזים אישיים במחירים נוחים לכל כיס, מקופסאות קטנות ומסוגננות ועד שקיות בד מעוטרות, ובהן תוכלו למסור את התמונות מהאירוע לאורחים שלכם.

כך תוכלו להבטיח שהתמונות יזכרו כאלו שצולמו בחתונה שלכם ובעיקר האורחים שלכם יוכלו להרגיש את כמות המחשבה שהשקעתם בהם ובמתנה הקטנה מהאירוע הגדול.

 

  1. הדפסת תמונות על בלוקים ושליחתם במועד מאוחר יותר

תוכלו לאסוף את כל התמונות שצולמו באירוע שלכם ולהדפיס אותם על גבי בלוקים מעץ במקום הדפסה על המגנטים המקובלים. כך התמונה תחזיק מעמד יותר זמן, תהיה באיכות גבוהה יותר, והאורחים שלכם יוכלו לבחור איפה להציג אותן במקום להיות מוגבלים למשטח מגנטי כמו המקרר או דלת הבית.

מה שיכול לעשות את חלוקת התמונות מיוחדת באמת היא שליחת התמונות לאחר מועד החתונה, גם בצורת מגנט, וכך להפתיע את האורחים במתנה מאוחרת שתזכיר להם את האירוע המיוחד.

 

לסיכום

בני המשפחה והחברים שלכם יבואו לחגוג ולשמוח איתכם את היום המיוחד שלכם גם ללא כל תמורה, אך הדרך הכי טובה להביע את ערכתכם היא מציאת דרך יצירתית לתת להם תמונת מזכרת מהאירוע המיוחד.

מגנטים

 

מה היה לנו עד עכשיו?
צלמת
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »