האם חובה להזמין צלם לגן אירועים או שניתן להשתמש בצלם מטעם המקום

אם אתם מארגנים אירוע, בין אם הוא חתונה, ברית, בת מצווה או אפילו יום הולדת, תרצו שיישארו לכם ממנו מזכרות נעימות.

הדרך הכי טובה לעשות זאת היא לשכור צלם שיתעד את הרגעים היפים והמרגשים ביותר באופן ויזואלי ומחמיא.

כיצד תבחרו צלם טוב? ננסה לעזור לכם בכך בכתבה זו.

 

עוד התלבטות לרשימה

אתם בשלב הראשוני של ארגון האירוע, ולצד בחירת גן אירועים או שמלה, יש לכם עוד הרבה דאגות על הראש. הגעתם לאולם אירועים שהציע לחסוך מכם דאגה אחת, ולספק לכם צלם אירועים מטעמו. האם זה כדאי? האם מדובר ביתרון אמיתי של גן האירועים? המענה לשאלה זו תלוי במספר גורמים.

 

ודאו שהצלם טוב

בין אם תבחרו את צלם האירועים שהציע האולם, ובין אם תבחרו צלם אחר, חשוב שתבדקו את איכות הצלם ולא רק תשמחו על המלצת אולם האירועים. משתלם לאולם האירועים להמליץ על צלם זול, ללא קשר לאיכותו, על מנת לגזור עליכם קופון. על כן, בקשו מאולם האירועים את עמוד האינסטגרם או האתר של הצלם מטעמם, ובדקו האם אופי הצילום שלו קולע לטעמכם. אם כן – נחסכו לכם הרבה התלבטויות וחיפושים.

 

קשה לכם לגבש עמדה?

אם לאור הרעיון שלעיל עדיין קשה לכם לגבש עמדה ביחס לצלם האירוע – היעזרו בחבר או חברה טובים שהתחתנו לאחרונה, או שיש להם רגישות לניואנסים של איכות התמונות. היום קל למצוא אנשים בקרב החברה הצעירה להיעזר בהם בעידן האינסטגרם, בו כל תמונה נבנית ונבחנת באופן מדוקדק.

 

ודאו שהאולם לא עושק אתכם

שאלו את האולם מה העלות של השירות עם ובלי צלם, והשוו את ההפרש לצלמים אחרים הקיימים בשוק. בדרך כלל הצלם של אולם האירועים יוסיף מחיר מועט ביחס ללקיחת צלם חיצוני, בזכות הסדרים שהאולם עושה עם הצלם. פרטים אלה גם יעזרו לכם להשוות מחירים עם אולמות אחרים.

 

בקשו המלצות

כדי לבחון את הצלם המושלם לאירוע שלכם, הדרך הכי טובה היא לקבל המלצה מאדם שאתם מכירים וסומכים עליו. היתרון הוא שתוכלו לשאול אותו על כל נושא שחשוב לכם בצלם, ולקבל ממנו תשובה כנה. אם כל החברים שלכם לא מרוצים מהצלמים שלהם, תוכלו לחפש המלצות באתרים או בתגובות באינסטגרם. אך זהו פתרון פחות אופטימלי.

 

מה לשאול?

חשוב לברר שביעות רצון כללית מהצלם. כמו כן, חשוב לוודא שהצלם מגיע קצת לפני תחילת האירוע לשם תחילת צילומי המשפחה והאולם כשהוא עוד ריק. זאת ועוד, וודאו כי הצלם מצלם באנרגטיות, לא מפספס את הסצנות החשובות ומקפיד לצלם את כל האורחים, ובמיוחד את המשפחה והחברים הקרובים ביותר. דרשו שהצלם יגיע בבגדים שמתאימים לאירוע, ולא באופי זרוק שלא מתאים לאווירה.

 

לסיכום

עקבו אחר טיפים אלה, ותוכלו להבטיח שאלבום התמונות מהאירוע שלכם יהיה הכי נוסטלגי ומרגש שיש!

עדשה

 

מה היה לנו עד עכשיו?
איש צילום
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »