האם מסובך יותר לתקן נזילה באסלה תלויה?

אסלה תלויה מאפשרת לחדר השירותים שלכם להיות מרווח יותר וכמובן שגם יותר אסתטי. אבל השאלה המתבקשת בכל הנוגע לאסלה שכזו היא הליך התיקון שלה במידה וישנה נזילה. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי להבין אחת ולתמיד אם מדובר בעניין שעשוי להיות מסובך או שמא ההליך זהה לזה של אסלה רגילה. הישארו אתנו ותגלו מהן המסקנות שאליהן הגענו.

 

הרקע לכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שהמעסיק שלנו הזמין בעל מקצוע לאחר שהוא גילה שחשבון המים של המשרד היה גבוה מהרגיל. לאחר שהוא בירר אתנו לגבי צריכה מוגזמת (והבין שאין לכך ביסוס) הוא בדק את שעון המים והבין שיש נזילה. אינסטלטור שהגיע אל המקום ידע לאבחן כי ישנה נזילה באסלה התלויה. משיחה קצרה שערכנו אתו הבנו שאנשים לא מודעים לכך שההליך של תיקון נזילה באסלה מסוג זה שונה מאסלה רגילה. בשורות הבאות נציין בפניכם את הפירוט אודות ההליך באופן מעמיק.

 

אז זה מסובך יותר לתקן את הנזילה באסלה תלויה?

אם תפנו אל טכנאי של שירות geberit אתם תשמעו מיד שמדובר בטיפול מורכב יותר. שכן, החלקים של הניאגרה נמצאים בעצם בתוך הקיר ולא בתוך מיכל כמו שיש בשירותים עם ניאגרה גלויה. במצב שבו יש ניאגרה גלויה, ניתן לראות את התקלה ולאבחן אותה בקלות. בזמן שבאסלה תלויה, צריך לבחון את כל החלקים של הניאגרה הפנימית דרך הלחצן של הדחת מים. כך שהתיקון של אסלה כזו הוא שונה ומסובך יותר. ראוי לציין כי בעל מקצוע שמכיר את התחום באופן מעמיק ידע לבצע את התיקון ללא בעיה למרות המורכבות.

 

מה זה אומר שיש נזילה באסלה תלויה?

לפעמים אנו מגלים שישנה נזילה מהאסלה. באסלה תלויה הדבר עשוי להתגלות כאשר ישנה התרחשות של אחד או יותר מהמצבים הבאים:

  • טפטוף של מים שלא פוסק בתוך האסלה עצמה
  • שלולית של מים שמצטברת מחוץ לאסלה

 

טיפים להתמודדות עם תיקון של נזילה באסלה תלויה

אם גיליתם שיש לכם נזילה באסלה התלויה אתם צריכים לדעת שקודם כל, עליכם לפנות אל בעל מקצוע בהקדם האפשרי. שכן, המתנה ממושכת צפויה לעלות לכם ביוקר בחשבון המים המנופח שתקבלו בהמשך. בנוסף לכך, אתם גם צריכים לבדוק שאתם פונים אל בעל מקצוע מומלץ שיודע איך לטפל בבעיה שכזו. שכן, אם תפנו אל בעל מקצוע שלא בקיא בנושא, הוא עלול לעשות לכם יותר נזק מאשר תועלת.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת שזה אכן יותר מסובך לתקן נזילה באסלה תלויה לעומת אסלה עם ניאגרה גלויה. למרות הכול, אתם יודעים כעת שמדובר בעניין אפשרי. אתם פשוט צריכים לפנות אל בעל מקצוע מוסמך שיודע איך לטפל בתקלה מסוג זה באופן המקצועי ביותר.

נזילה באסלה תלויה

מה היה לנו עד עכשיו?
נזילה באסלה תלויה
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון: