האם מסך זיפ למרפסת יציל את האירוע שלכם בחורף

כשמדובר על עונת החורף, יש לה יתרונות אך יש לה חסרונות. אירועים רבים שנערכים בחורף מצריכים פתרונות שונים כדי להתקיים. מסך זיפ הוא פתרון לסגירת מרפסת והוא יכול לעזור מאוד באירועים שונים. מה זה סגירת זיפ? איך משתמשים בו? ואיך הוא יציל את האירוע שלכם בחורף? המשיכו לקרוא וגלו:

 

מה זה מסך זיפ?

מסך זיפ מהווה פתרון לסגירה של מרפסת ושל פרגולה. ניתן להשתמש בו גם בעונת הקיץ כדי להטיל צל ולהגן על הבית מפני השמש החמה, וניתן להשתמש בו גם בעונת החורף נגד הגשמים, הרוחות "והבלגן" שהחורף יכול להביא איתו לכל המרפסות.

מסך הזיפ מאופיין במראה מהודר, הבד של הסגירה מולחם עם הזיפ ומתחבר למסילות האלומיניום. כך ניתן להבטיח שהחיבור של המסך חזק ולא יצא במפגש מול רוחות חזקות או גשם. ישנם מסכים שניתן לסגור באופן ידני וישנם מסכים שניתן לסגור עם מנוע חשמלי.

החומר של מסך הזיפ הוא חזק מאוד והוא יוכל לענות על הצרכים שלכם לאירוע הקרוב.


אירועים בחורף

ימי הולדת, שמחות ואירועים לא מבדילים בין עונות השנה. לכן, אם אתם בית שאוהב לארח ולחגוג את השמחות, חשוב שתשימו לב כי המרפסת שלכם מכוסה ומוגנת. בתחילת כל חורף (לרציניים, אפילו לפני) בדקו את הפתרונות השונים לסגירת המרפסת והצטיידו לפני תחילת הגשמים והרוחות.

ישנם פתרונות רבים לסגירת חורף. למה לבחור במסך זיפ?

פתרון מותאם וקל

ההתקנה של מסך הזיפ היא פשוטה אך השימוש בו הוא פשוט עוד יותר. גם אם תבחרו בתפעול ידני או בתפעול על ידי מנוע חשמלי – תוכלו לכוון את גובה הסגירה לכל גובה שתרצו או לסגור את המסך לחלוטין לבידוד מקסימלי.


עיצוב, נראות וסטייל

אנשים רבים מתאמצים כל כך לעצב את הבית שלהם. הם בוחרים צבעים, בוחרים רהיטים, מעסיקים אין ספור אנשי מקצוע ובסוף הם יהרסו את העיצוב בשביל סגירת החורף? ממש לא. ניתן לפתור בקלות את הבעיה הזו עם מסך זיפ. מסכי הזיפ מהודרים ויש להם נראות יוקרתית.

מסכי זיפ מגיעים במגוון צבעים שיתאימו בקלות לכל עיצוב בית. הסגירה היא ייחודית ונקייה. אין חוטים, כבלים ושרוכים מיותרים שיפריעו לקו העיצובי.

 

המזיקים יישארו בחוץ

גם בחורף יש מזיקים לא רצויים ולכן מסך הזיפ מספק הגנה מקסימלית לבית מפני המזיקים. החומר של המסך מבטיח כי מזיקים לא רצויים יישארו בחוץ ושאתם תוכלו ליהנות מסגירת החורף שלכם. תוכלו להמשיך ליהנות מהמרפסת שלכם גם בחורף.


לסיכום, כל אירוע בחורף מצריך מסך זיפ

כפי שהסברנו, למסכי הזיפ יתרונות רבים והם הפתרונות האולטימטיביים לסגירות חורף במרפסת. מסך הזיפ הוא מבודד, מהודר ונוח, עובדה זו מקלה על האירוח במרפסת והופכת את החגיגה בחורף לחגיגית במיוחד. לכן נוכל להבטיח לכם כי מסך הזיפ למרפסת יציל את האירוע שלכם בחורף.

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?
סלון
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »