הכירי את הטרנד החדש בעולם התכשיטים!

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי עולם התכשיטים משתנה מידי תקופה בהתאם לטרנדים החמים. מי שמכירות אותנו מקרוב, יודעות שאנחנו עוקבות מידי יום אחר האופנה, כך שאנחנו יכולות לדווח איזה טרנדים חמים צפויים להיכנס לעולם ההנעלה, התיקים והתכשיטים. בימים האחרונים גילינו את הטרנד החם החדש שהגיע לארץ בימים האחרונים והחלטנו להעלות מדריך מקיף אודותיו לרשת. הישארו אתנו ותהיו הראשונות לגלות את הטרנד המדובר.

 

תכירו את הטרנד החם של העונה – תכשיטים עם אבני חן

הטרנד החם של העונה יגרום לכן להסתובב עם תכשיטים מעוטרים באבני חן. מי מכן שיוכלו להרשות לעצמן לקנות יהלומים אמיתיים או יהלומי מעבדה, יוכלו ליהנות מהטרנד במקסימום. אחרות יוכלו ליהנות מתכשיטים מעוצבים שמעוטרים באבני חן ייחודיות מסוגים שונים. אם אתן תוהות מה עומד מאחורי הטרנד, אנחנו נספר לכן שיש בו הרבה מעבר ליופי. שכן, לכל אבן יש משמעות. כך שבחירה של תכשיט חדש תקבל נופך מיוחד. אתן תוכלו בעצם לרכוש תכשיט עם אבן שתטעין אתכן באנרגיות חיוביות או שתשמור עליכן מפני עין הרע וכו'.

 

איך הטרנד יבוא לידי ביטוי בטבעות?

בדקנו איך רשת ג.ר.א.ס נערכה לקראת הטרנד החדש וגילינו שיש לחברה מגוון עצום של טבעות שמעוטרות באבני חן ייחודיות. אם תעיפו מבט על הקטלוג של טבעות של ג.ר.א.ס אתן תוכלו לראות בין היתר, את הטבעות הבאות:

  • טבעת זהב 14 קראט משובצת ביהלומי טופז
  • טבעת זהב 14 קראט משובצת ביהלומים כחולים
  • טבעת זהב 14 קראט משובצת ביהלומים לבנים ועוד

צמיד

איך הטרנד יבוא לידי ביטוי בשרשראות?

מי מכן שיענדו את הטרנד על צווארן יגלו שהשרשראות בעונה הנוכחית יעוטרו בתליונים קטנים עם אבני חן מסוגים שונים. אנחנו ראינו שיש בעיקר שרשראות עם תליונים בגוונים חמים, כמו אדום יין, סגול חציל ואפילו חום ערמונים. כך שכל אחת תוכל למצוא את השרשרת עם האבן המתאימה ביותר עבורה.

 

טיפ לרכישה נכונה של תכשיטים מהטרנד הנוכחי

חשוב שתדעו שיש מי שמנסה לתפוס טרמפ על הטרנד הנוכחי. כלומר, יש חנויות לא מוכרות שצפויות להציע לכן תכשיטים עם אבני חן "יקרות". בחלק מהמקרים מדובר באבני חן פשוטות שמוצעות למכירה במחירים לא הגיוניים. אנו ממליצות לכן לערוך בירור מעמיק טרם הרכישה ולוודא כי אתן קונות את התכשיטים שלכן מחנות מוכרת ומומלצת, כזו שמוכרת אבני חן אמתיות עם תעודות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהכיר לכן את הטרנד החדש בעולם התכשיטים. בשלב זה יש בידיכן את כל המידע, כך שאתן יכולות פשוט לערוך בירור אודות חנות תכשיטים מומלצת, לבדוק את ההיצע הקיים בה ולבחור את התכשיט הבא שלכן שיגרום לכן להיראות שיקיות. נאחל לכן שתמצאו את אבן החן המתאימה עבורכן ביותר בקלות ובמהירות.

שרשרת

מה היה לנו עד עכשיו?
טבעת
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »