אתם מתכננים צילומים משפחתיים? כך תיערכו החל מהלבוש ועד המיקום

החלטתם לעשות צילומים משפחתיים? קודם כל איזה כיף! צילומי משפחה הם מאד חשובים והם נשארים כמזכרת מדהימה לשנים ארוכות. משפחות שנוהגות לעשות זאת יודעות כמה זה תורם לתחושת המשפחתיות החיובית ואף מגביר את הקרבה בין חברי המשפחה. צילומי משפחה אפשר לעשות בהמון דרכים.

אחת הדרכים המהנות והפשוטות יותר היא צילום למשפחה הגרעינית שהופך להיות יותר ויותר נפוץ עם השנים. לעומת זאת אפשר לעשות גם צילומי משפחה למשפחה המורחבת, להזמין את כל הילדים והנכדים ולהעביר יחד זמן איכות שמשאיר לכם גם מזכרת מיוחדת.

אז אם החלטתם לעשות צילומי משפחה – נהדר. אם אתם רק שוקלים את זה – אל תהססו, זו מזכרת מדהימה ופעילות מהנה וחווייתית. על מנת לעשות צילומי משפחה נהדרים צריך לקחת בחשבון כמה דברים חשובים ובראשיתם הערכות מבחינת לבוש ובחירת המקום. המאמר הזה כאן כדי לעזור לכם לעשות את שניהם.

 

הערכות מבחינת לבוש ואביזרים נוספים

לכל משפחה יש צרכים אחרים וחזון אחר בנוגע לאסתטיקה של הצילומים. לצד בחירות הקשורות לטעם ונראות קיימות גם בחירות הקשורות לצביון המשפחתי. אם אתם משפחה דתית או מסורתית סביר להניח שתרצו להתלבש בהתאם כאן נכנסים לשיקולים כל מיני דברים כגון ביגוד מתאים, מטפחות לשיער או כיפות לילדים. אפשר ורצוי להתחדש בדברים אלה לקראת הצילומים.

כל תוכלו לוודא שהצילומים יוצאים נהדר וכולם נראים במיטבם. בנוסף חשוב גם לבחור את פלטת הצבעים המשפחתית על מנת להשיג תמונות נעימות לעין, שתהיינה יפות מבחינת אסטטית, ויגרמו לכם לרצות לתלות אותם בבית, כחלק מהעיצוב. חלק מהמשפחה אף יגדילו לעשות ויבחרו בצבע אחד המאחד את כולם ויכול לגרום לתמונות מדהימות ממש.

הערכות מבחינת לבוש ואביזרים נוספים1

 

מיקום

לוקשיין מנצח לתמונות הוא לא פחות חשוב. שאלו את עצמכם איזה אווירה תרצו לייצר דרך התמונות? האם בא לכם משהו ביתי יותר? או אולי משהו חגיגי? אולי מתחשק לכם צילומים בטבע באור שמש טבעי, שיכולים לייצר אווירה ייחודית ולהפוך את הצילומים ליום כיף? אחרי שעניתם על השאלה חישבו איזה מקום יכול להיות אידאלי עבר המשפחה שלכם.

במידה ובחרתם בצילומים בטבע נסו לבחור מקום שיהיה קל להגיע אליו, בעיקר אם אתם מתכננים על צילומי משפחה עם המון חברי משפחה. הטבע יכול להיות מדהים אך הוא גם עלול להיות לעיתים חם מדי או קר מדי. בחרו זמן שיהיה נעים מבחינת מזג האוויר שיאפשר לצילומים להעשות בשמחה ובהנאה.

 

השקעה

אל תחששו מהשקעה בפרויקט הזה. בין אם אתם צריכים לקנות דברים חדשים כגון כיפות מדוגמות לילדים, בגדים חדשים או אביזרים אחרים שאתם רוצים שיהיו בתמונה, השקיעו ברכישתם כדי למקסם את התוצאה של התמונות.

ברוב הדברים תוכלו להשתמש גם בעתיד כך שזו איננה השקעה חד פעמית. השקיעו גם מאמץ בחשיבה על הקונספט של התמונה, הצבעים השונים וכמובן המיקום. סביר להניח שתעשו זאת רק פעם בכמה שנים ולכן ההשקעה חשובה. אז בחרו מקום מדהים, בגדים נהדרים וצאו להרפתקת צילום נהדרת!

מיקום1

מה היה לנו עד עכשיו?
אתם מתכננים צילומים משפחתיים_ כך תיערכו החל מהלבוש ועד המיקום
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
ריפוי קוונטי
כללי
מה זה קוואנטום הילינג

העולם של ההילינג זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים מבינים את הפוטנציאל הגדול שיש לתחום הזה. בעוד שבהתחלה היה אפשר לחשוב שיש משהו

קרא עוד »