הסעות לאירועים – ככה תבחרו את ההסעה שמתאימה לכם

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במספר המזמינים הסעות לאירועים. שכן, זה ידוע שהסעה לאירוע הינה אפשרות שמקלה על האורחים והמארחים בו זמנית. ראוי לציין כי בחירה של הסעות לאירועים צריכה להתבצע על הצד הטוב ביותר תוך בחינת כלל האפשרויות שעומדות בפניכם. כדי שתוכלו לבצע את הבחירה המתאימה לכם ביותר, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי באופן מעמיק.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שפנו אלינו גולשים רבים וביקשו מאתנו לחלוק את הידע הרב שיש לנו בהסעות לאירועים מסוימים. היו לא מעט זוגות שפנו ורצו לבקש טיפים על הסעות לחתונה, בזמן שהיו מי שרצו לשמוע פרטים חשובים על הזמנת הסעה לאזכרה או לוויה. כדי שכולם יוכלו לקבל את המידע הדרוש בנושא, החלטנו לעצור לרגע את שגרת היום יום שלנו ולכתוב מדריך מקיף שיעלה את המודעות בקרב כל דורש.

 

איך תבחרו את ההסעה המתאימה לכם ביותר? – השלב הראשון

כדי שתוכלו לבחור הסעות לחתונה, הסעות לבר מצווה או לאירוע חברה, אתם צריכים קודם כל לבדוק כמה נוסעים צפויים להגיע. סביר להניח שאתם ניצבים כעת בשלבים ראשוניים של ההכנות ואין לכם ידע מדויק אודות מספר המוזמנים שצפויים לעלות על ההסעה וזה בסדר. אתם צריכים מספר משוער שיאפשר לכם לדעת איזה הסעה תתאים לכם ביותר. אז אתם צריכים לפנות אל המוזמנים ולשאול באופן כללי מי חושב שיגיע עם הסעה. ראוי לציין בפניהם שזו לא התחייבות, אלא רק בירור ראשוני.

 

איך תבחרו את ההסעה המתאימה לכם ביותר? – השלב השני

בשלב זה צריך להיות לכם מספר משוער של מוזמנים. הדבר יאפשר לחברת ההסעות לדעת פחות או יותר כמה אוטובוסים או מיניבוסים אתם צריכים. שכן, אם אתם צריכים הסעה עבור 50 אנשים, סביר להניח שיוצע לכם לבחור באוטובוס. לעומת זאת, אם יהיו לכם 70 אנשים, סביר להניח שתצטרכו להזמין אוטובוס ומיניבוס שיוכלו להכיל יחדיו את כל האורחים.

 

איך תבחרו את ההסעה המתאימה לכם ביותר? – השלב השלישי והחשוב ביותר

בשלב השלישי אתם כבר יודעים אם אתם מזמינים אוטובוס או מיניבוס (או שניהם) אל האירוע שלכם. כך שכעת, נותר לכם לבחור את חברת ההסעות המתאימה לכם ביותר. בשלב זה, אתם צריכים לבחור באחת או יותר מהדרכים הבאות שיאפשרו לכם לקבל חוות דעת בנושא:

  • קבוצות פייסבוק שנוגעות לתחום האירוע שלכם (למשל, קבוצות של זוגות מתחתנים)
  • לשונית הביקורות של גוגל
  • דפים עסקיים של חברות הסעה

שם תוכלו לבדוק פרטים מעמיקים אודות החברות השונות ולראות איזו חברה היא המומלצת ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבחור את ההסעה המתאימה לכם ביותר לקראת האירוע הבא שלכם. מאחלים לכם שתבחרו נכון ותאפשרו לאורחים שלכם להגיע בבטחה ובנוחות.

רכב הסעות

 

מה היה לנו עד עכשיו?
אוטובוס מעוצב
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »