במה כדאי להשקיע יותר בחתונה – צילום או מוזיקה

הפקה של חתונה אינה עניין של מה בכך. אם בחרתם להפיק את האירוע באופן עצמאי, כנראה הכנתם לעצמכם טבלת הוצאות שתאפשר לכם לראות כמה אתם יכולים להשקיע בכל תחום (למשל: צילום, מוזיקה, אלכוהול וכו').

במאמר הנוכחי בחרנו להתמקד בשאלה שעולה בקרב זוגות רבים – במה כדאי להשקיע יותר? בצילום או במוזיקה? יצאנו לפגוש כמה זוגות טריים לפני חתונה וביקשנו מהם לענות על השאלה המתבקשת. הנה התשובות שקיבלנו:

 

תשובה מספר 1 – לא מתפשרים על שניהם

הזוג הראשון שפגשנו אמר שיש דברים שאפשר להתפשר עליהם אבל לדבריהם, צילום או מוזיקה הם לא אחת מהאפשרויות הללו. הם טוענים שאחרי קביעת מקום האירוע, הם סגרו עם צלמים ודיג'יי מבלי להסתכל בכלל על המחיר כדי שהם יוכלו להיות בטוחים שהם יקבלו את 2 הדברים הבאים:

  1. מוזיקה טובה שתרים את האירוע ותגרום לאורחים ליהנות
  2. צילומים טובים שיאפשרו להם לראות את עצמם ואת האורחים בעוד כמה שנים

בקיצור, אפשר לומר שלדברי הזוג הנוכחי, מוזיקה וצילום נמצאים על אותו מקום במאזניים מבחינת שיקולי השקעה.

 

תשובה מספר 2 – אפשר להתפשר על צילום אבל לא על מוזיקה

הזוג השני שפגשנו אומר שהם מוכנים להתפשר על צילום בתנאי שמישהו מהמשפחה או החברים יוכל לצלם באופן מקצועי. אנו מוכרחים לציין כי בני הזוג אמרו שיש להם קרוב משפחה שהוא צלם מקצועי שכבר הציע את שירותיו אבל הם עדיין לא נתנו לו תשובה. לדבריהם, אי אפשר להתפשר על מוזיקה. הם אומרים שהזמנה של די ג׳יי לחתונות הינה הכרחית, מכיוון שבלי מוזיקה טובה, אין אירוע טוב.

 

תשובה מספר 3 – לא להתפשר על מוזיקה לעולם!

הזוג השלישי שפגשנו הם זוג מבוגר ומקסים. הם מתכננים לערוך חתונה מצומצמת שבה הצלמים יהיו האורחים. כן, כן, קראתם נכון. האורחים שלהם יצלמו את האירוע וישלחו להם בסוף החתונה את התמונות לקישור בענן. לדברי הזוג הנוכחי – אסור להתפשר על מוזיקה לעולם. המוזיקה, לדבריהם היא החלק החשוב ביותר באירוע אחרי האוכל.

 

תשובה מספר 4 – אפשר להתפשר על מוזיקה רק בתנאי אחד

הזוג הרביעי שפגשנו ציינו שלדעתם אפשר להתפשר על מוזיקה אבל רק בתנאי שמזמינים חבר שיכול לתקלט ושמכיר את הסגנון המוזיקלי של הזוג. לנו אין חברים שמתקלטים, אבל אנחנו בטוחים שאם היה לנו אחד כזה, היינו משריינים אותו לחתונה שלנו. בכל אופן, עד אז, אנחנו ממשיכים לבדוק את עמדות הדיג'יי והצלמים שיש בחתונות שאנחנו מוזמנים אליהם, כדי שכשנתחתן, יהיה לנו ברור מי יהיה אחראי על המוזיקה אצלנו ומי יתעד.

 

לסיכום

עכשיו אנחנו יודעים את התשובה לשאלה החשובה שלשמה התכנסנו. ארבעת הזוגות שאיתם נפגשנו אמרו בפה מלא שלא מתפשרים על המוזיקה, אז תקראו לדוד חיים שיצלם ותחפשו דיג'יי טוב שירים את הרחבה.

זוג

 

מה היה לנו עד עכשיו?
תקליטן
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »