זהב או כסף? איך תתאימי את התכשיטים לצבע העור שלך

תכשיט חדש הוא דבר שישמח כל אישה. זאת מכיוון שמדובר במתנה מלאת רגש ומחשבה, אשר ניתן להשתמש בו, ולענוד אותו, מדי יום. תכשיט איכותי מיועד לשנים רבות, ולכן חשוב להתאים אותו בצורה מיטבית למקבלת. אחת השאלות המרכזיות ברכישת תכשיט היא – זהב או כסף? הבחירה ביניהם נובעת מטעם אישי, גוון עור ושימוש מעשי.

 

טעם אישי

לרוב הנשים יש העדפה ברורה לסוג מתכת מסוים. ניתן לראות זאת לפי התכשיטים שאותם הם בוחרות לענוד מדי יום. בעוד נשים מסוימות עונדות צמידי זהב באופן קבוע, ישנן בנות הבוחרות בעגילי כסף בלבד. לכן, כאשר אתם בוחרים מתנה לבת הזוג, לחברה או לאחות, יש לקחת בחשבון את הטעם האישי שלה בתכשיטים.

 

שימוש פרקטי בתכשיטים

מלבד הטעם האישי, לבחירה בין שרשרת זהב או כסף יש גם שיקול מעשי. ראשית, יש הבדלי העדפות הנובעים משוני בהתנהגות החומרים. כלומר, לרוב תכשיטי כסף יהיו עמידים יותר, ולכן פחות ייפגעו מחשיפה למים, זיעה או לחות. לאור זאת, תכשיטים העשויים מכסף מתאימים יותר לענידה יומיומית ורציפה – כולל בזמן האימון, המקלחת או השחייה בבריכה. לכן, יש לקחת שיקולים אלה בעת בחירת סוג המתכת של התכשיט.

 

התאמה לצבע העור

דרך נפוצה לבחירה בין תכשיט כסף או זהב היא התאמה לגוון העור. כאשר התכשיט משתלב עם צבע העור, הוא מאיר את הפנים של עונדת התכשיט וגורם לה להיראות זוהרת במיוחד. אצל מאור תכשיטים תוכלו למצוא מגוון רחב של צמידים, עגילים ושרשראות, אשר מתאימות לגווני עור שונים. ניתן לחלק את גווני העור לשתי קבוצות עיקריות:

  • גוון עור קר – מתאים במיוחד עם תכשיטי כסף
  • גוון עור חם – משתלב נהדר עם תכשיטי זהב

 

אבחון גוון העור

אבחון גוון העור משמש להתאמת איפור, תכשיטים ולבוש. האבחון מתבסס על מספר מאפיינים מרכזיים:

  • ורידים – אם הורידים שלך הם בגווני כחול, את בעלת גוון עור קר. לעומת זאת, אם הם בגווני ירוק – את בעלת גוון עור חם.
  • שיער – במידה והשיער שלך בלונדיני, חום כהה או שחור – הגוון עור שלך קר. אם הוא בהיר, שחור או אדום – גוון עורך הוא חם.
  • עיניים – עיניים בצבע כחול בהיר או חום מעידות על גוון עור קר, ואילו עיניים ירוקות או חומות הם סימן לגוון עור חם.
  • תגובת העור לשמש – אם את נשרפת מהר, כנראה שאת בעלת גוון עור קר. לעומת זאת, אם את משתזפת בצורה טובה – גוון עורך חם.

 

לסיכום

בחירת תכשיט היא משימה לא פשוטה. יש להתאים את התכשיט לטעם האישי של המקבלת. אחת מהדרכים היא להתאים את השרשרת או הצמיד לגוון העור. יש לאבחן את גוון העור ולפיו לבחור את סוג המתכת הרצויה.

שרשרת

מה היה לנו עד עכשיו?
טבעות
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »