זיכרון בלתי נשכח – אלבום תמונות בת מצווה!

איך תצלמו את התמונות הטובות ביותר?

גיל 12 מתקרב וההתרגשות בשיאה… עונת הבת מצוות מתחילה. כל אחת חולמת על האירוע הנוצץ מגיל צעיר ולכל אחת מתאים אירוע אחר.
יש מי שרוצות אולם ענק עם תפאורה ורקדנים ויש כאלה שדווקא רוצות לחגוג בפארק עם על האש מפנק ומוזיקה ברקע.
כל אחת וכל משפחה עם הסגנון המתאים לה, המשותף לכולן אלו תמונות שישארו לכל החיים. שיוכלו לפתוח את האלבום בעוד כמה שנים במפגש עם חברות ולצחוק על האופנה, הגשר בשיניים ולהזכר בחוויות וחברים מהעבר.
ואם קפצנו עוד כמה שנים קדימה שכבר לאותה חוגגת נפלאה תהיה בת שגם תתקרב לגיל 12 ותרצה לראות את אמא בחגיגה שלה.

תמונות הן הזיכרונות שלנו וחשוב שהן יהיו איכותיות, מעניינות ואמיתיות. בעידן שבו לכל סמארטפון יש מצלמה טובה יותר והם נשלפים במהירות שיא מצולמות הרבה תמונות, חלקן תמונות אך רובן חוזרות על עצמן ולאו דווקא תופסות את הרגעים המדויקים.

 

אז איך תצלמו את התמונות הטובות ביותר?

דבר ראשון בחירת מקום האירוע – אז כפי שאמרנו קודם כל אחת אוהבת ומדמיינת את האירוע שלה בצורה אחרת. מועדוני בת מצווה הם כבר מזמן לא מה שאתם מדמיינים. ניתן למצוא אולמות עם מגוון אופציות המכילים גם חצר פנימית לתחושת טבע נעימה וחלוקת איזורים לילדים החוגגים ולמשפחות.
בחרו את המקום שנעים לכם בו ושאתם מרגישים שהשמחה תהיה בו גדולה.

שנית – תהיו טבעיים. השמחה שלכם היא האיפור היפה ביותר. כמובן שמי שרוצה להיות מיוחדת ביום שלה, להתאפר ולהסתרק זה מותר וכדאי אבל אל תשכחו שביום כלכך משמח ומרגש החיוך הזוהר שלכם יתן את הטאצ' הסופי לכל תמונה.

"אל תשימו לב אליי, אני לא כאן"… יתרונם של צלמים טובים הם להטמע בקהל ככה שלא ירגישו בהם ויוכלו לתפוס רגעים אמיתיים – חיבוק, ריקוד, התרגשות ואולי אפילו רגע של לחץ.

בשביל מה אתם צריכים את הטלפון אם יש מצלמה גדולה ואיכותית? עודדו את עצמכם ואת הילדים להשאיר את הטלפון בצד ולהנות מהרגע. פעמים רבות אנשים מסתובבים לכל מקום עם הטלפון ושולפים את המצלמה בכל רגע, ששואלים אותם מדוע הם אומרים שבשביל הזכרונות… נכון מאוד בשביל זה יש צוות צלמים משובח לכל אירוע. שמצלם ומתעד כל רגע נעים וטוב מהאירוע. הכל יגיע אליכם.

"הכל נראה כבר אותו דבר…" בת מצוות נתפסות כאירוע שחוזר על עצמו וכבר מתחיל לשעמם בעיצוב, במבנה ולפעמים השילוב של משפחה רחבה במגוון גילאים ושכבה שלמה של מתבגרים בני 12 נותן אווירה משונה לאירוע. מועדון לבת מצווה ברשל"צ מראה לנו שאפשר אחרת! אולמות משלבים איזור למבוגרים, בריכה בימי הקיץ,  חצר פנימית ואטרקציות לילדים.

שיהיה המון מזל טוב!

 

ספר תמונות

מה היה לנו עד עכשיו?
תמונות
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »