חופשה בכינרת? 3 אטרקציות שוות לנופש

חופשה משפחתית בכנרת או בסביבתה מצריכה חיפוש מעמיק אחר אטרקציות שיעבירו את הזמן בהנאה. כדי לחסוך מכם את החיפוש אחר אטרקציות שוות באזור, יצאנו לשוחח עם אלו שיודעים דבר או שניים בנושא וביקשנו לדעת מהן האטרקציות השוות ביותר לנופש שאסור לפספס. הישארו אתנו ותגלו מהן 3 האטרקציות שהגיעו אל המקומות הראשונים וזכו להופיע במדריך זה.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כפי שכבר ידוע לכם, את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. שכן, החלטנו לפנות אל גורמים יודעי דבר בתחום האטרקציות שנמצאות סביב הכנרת. מדובר באנשים שסגרו חופשה לאחרונה באזור והספיקו ליהנות מהאטרקציות שנמצאות בסביבה. הגענו אליהם לאחר שכתבנו פוסט בקבוצה של משפחות נופשות בצפון. בפוסט ציינו כי אנו זקוקים למידע בנושא ולשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 30 פניות שכללו מספר רב של אטרקציות שוות. בסופו של דבר, ערכנו דירוג וגילינו מהן 3 האטרקציות שהוצעו מספר רב של פעמים. הן אלו שזכו להיכנס אל המדריך המקוצר שלנו. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמדובר באטרקציות הטובות ביותר שיש לכנרת להציע לכם.

 

תכירו את האטרקציה מספר 1 – סקי מים

אתם לא צריכים לטוס לחו"ל בשביל ליהנות מסקי מים מקצועי. שכן, יש סקי מים בכנרת  שמתאים לכל מי שרק רוצה. החל ממתחילים ועד למנוסים. מדובר באטרקציה ייחודית שמתאימה למשפחות, יחידים ולכל מי שאוהב אקסטרים ימי. אם אתם מתכננים להגיע לכנרת, כדאי שתכינו מעבר לבגד הים שלכם גם את המצלמות. שכן, ברגע שתתחילו לגלוש על המים, שום דבר לא יעניין אתכם מלבד התמונה שתישאר למזכרת.

 

תכירו את האטרקציה מספר 2 – השכרה של סירה מפוארת לגלישה

אם תמיד חלמתם לשוט בסירה מפוארת ברחבי הכנרת, תדעו שאתם לא צריכים לחלום יותר. שכן, יש היצע רחב של סירות שמחכות רק לכם. אתם לא צריכים שיהיה לכם רישיון להשטת סירה. שכן, יש במקום בעלי מקצוע מנוסים שישיטו את הסירה עבורכם ויאפשרו לכם לראות את הנוף של הכנרת מנקודת מבט אחרת, חדשה ומעניינת.

 

תכירו את האטרקציה מספר 3 – גלישת וויקבורד

יכול להיות שזו הפעם הראשונה שאתם שומעים על האטרקציה הזו, אם אתם תוהים איך אנחנו יודעים זאת, נספר לכם שמדובר באטרקציה ייחודית. זהו סגנון גלישה שדומה לסנובורד שמקנה יציבות על המים. גלישה זו מתבצעת על גבי גל שנמצא במרחק מה מהסירה. סגנון זה נחשב לאידיאלי עבור מי מכם שאין להם ניסיון בגלישה. רבים מאלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי זוהי אטרקציה חווייתית ובלתי נשכחת.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 האטרקציות השוות ביותר שתוכלו למצוא מסביב לכנרת. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, נותר לכם רק לבחור. מאחלים לכם שתיהנו מכל רגע! להתראות בכנרת.

חוף ים

 

מה היה לנו עד עכשיו?
גלישה בים
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »