5 טיפים לבחירת מעבדת טלפונים מקצועית ואמינה

מכל הדברים שאתם סוחבים איתכם ביום יום, הטלפון הוא כנראה הדבר המרכזי שלא תצאו בלעדיו מהבית. לכן, גם בתיקון נפוץ כמו מסך סדוק או טיפול בשקע טעינה, חשוב לבחור מעבדה מקצועית ואמינה שתחזיר את המכשיר שלכם למצב חדש בהקדם האפשרי, ועם אפס הפתעות. אספנו עבורכם 5 טיפים שחשוב לזכור כשבוחרים את המעבדה לתיקון הבא שלכם.

 

  • שימוש בחלקי חילוף ברמה גבוהה

הרבה טכנאים מנצלים את חוסר הידע של הלקוח הממוצע וינסו לחסוך עליו עלויות בעזרת שימוש בחלפים מאיכות ירודה. בתיקונים של מוצרים איכותיים, כמו לדוגמא תיקון מסך אייפון 14, שימוש במסך מאיכות נמוכה עלול להשפיע על השימוש היום יומי, ובמקום מכשיר שעובד חלק, אתם עלולים לקבל מוצר ירוד עם תפקוד לקוי.

חלקי חילוף

  • מעבדה טובה זה מעבדה אחראית

חשוב לבדוק את סוג אחריות ומשך תקופת האחריות שהמעבדה שלכם מציעה. מעבדה מקצועית ואמינה לא תהסס לתת אחריות ל-3 חודשים על רוב סוגי התיקונים. אם הטכנאי שלכם לא ״נותן מילה״ על התיקונים שלו, כנראה שאתם לא צריכים לתת לו את הכסף שלכם.

 

  • עם מי עוד המעבדה שלכם עובדת?

בואו נגלה לכם סוד קטן על תעשיית תיקוני הטלפונים: חלק מהמעבדות שם בחוץ נותנות שירותים לחברות ענק. כן כן, בזמן שאתם חושבים שאתם הלקוח המועדף שלהם, אתם בעצם אחרונים בתור ארוך ארוך של מכשירים עסקיים לפניכם. בחירה במעבדה פרטית ומקומית תבטיח שאתם והמכשיר שלכם מקבלים יחס מועדף באמת.

 

  • תקשורת זה הכל

בדיוק כמו שאתם מקפידים להיות זמינים עבור כולם, המעבדה צריכה לתת לכם את הזמינות שלה: עוד לפני המסירה בדקו איך התקשורת עם המעבדה מתבצעת. אם הטכנאי שלכם לא עונה לטלפונים או מתעכב לענות להודעות פרטיות לפני המסירה, כנראה שהוא גם לא יהיה זמין עבורכם בימים של המסירה חזרה. אחרי כמה ימים שאתם לא זמינים, הדבר האחרון שאתם צריכים על הראש זה לנסות לתפוס טכנאי שלא עונה.

 

  • הרבה טכנאים, מעט מומחים

כמעט כל אחד יכול להגיד שהוא טכנאי היום, להחזיק סט מברגים מבריק ולראות כמה סרטונים ביוטיוב, אבל לכם מגיע יותר מזה. מעבדה ותיקה ומנוסה תמיד תוכל להתחיל כל תיקון עם ׳׳מבט רנטגן׳׳ על המכשיר הספציפי שלכם – להכיר את הבעיות הנפוצות, לדעת באיזה חלק הכי הגיוני להתחיל את הבדיקה, מה החוזקות של היצרן הספציפי שלכם ועוד. לתת את הטלפון למומחים עם ניסיון, זה צעד שייתן לכם שקט נפשי וביטחון שהבעיות האמיתיות ימצאו ויפתרו במהרה.

 

לסיכום

היום כשכל החיים סובבים סביב הטלפון, תקלות במכשיר שלנו יכולות להוציא גם נזיר בודהיסטי מדעתו. הזמן שלכם שווה לא מעט ויש לכם דברים יותר טובים לעשות מלחזור מספר פעמים לאותו תיקון, לרדוף אחרי טכנאים לא זמינים, או לסבול מבעיות חדשות שנוצרו מתיקון לא אמין. בעזרת חמשת הטיפים שהצענו, אנחנו בטוחים שתוכלו לבחור עבורכם את המעבדה האמינה והמקצועית ביותר, ולחזור לזמינות מלאה בהקדם האפשרי.

מעבדת טלפונים

מה היה לנו עד עכשיו?
מעבדת טלפונים
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
ריפוי קוונטי
כללי
מה זה קוואנטום הילינג

העולם של ההילינג זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים מבינים את הפוטנציאל הגדול שיש לתחום הזה. בעוד שבהתחלה היה אפשר לחשוב שיש משהו

קרא עוד »