אתה צלם? תכיר את טרנטולה, מותג התכשיטים שיהפוך כל תמונה לנוצצת!

צלמי דוגמנות תרים לא פעם אחר מותגי תכשיטים איכותיים שיהפכו כל תמונה פשוטה לנוצצת במיוחד. אלה צפויים להעביר את זמנם במעבר בין אתרים שונים, כדי שבסופו של דבר, ניתן יהיה להגיע למותג הנבחר. מדריך זה עולה לרשת, כדי להקל על הצלמים המקצועיים. בשורות הבאות נציג בפניכם את המותר הטוב ביותר שיחסוך לכם זמן ומאמץ. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגלו הכול אודותיו.

 

נעים מאוד – טרנטולה

גלישה באתר של המותג יאפשר לכם לראות את השילוב המושלם בין איכות לסטייל. חשוב לציין שמגוון התכשיטים שמופיעים באתר עשויים מכסף 925 שידוע כ"זהב לבן". השימוש בו מותאם לצילומי חוץ וצילומי סטודיו כאחד. לצד זאת, תוכלו למצוא תכשיטים משובצים בזרקונים (אבני חן ברמת איכות הגבוהה ביותר שיש בשוק). כך שכל תכשיט שתשימו עליו את היד ייראה נוצץ ומבריק מבעד לעדשת המצלמה. נציין שתוכלו למצוא היצע רחב של תכשיטים, כאשר ישנן 4 קטגוריות שמוצעות באתר:

  • טבעות
  • שרשראות
  • צמידים
  • עגילים

 

צלמי דוגמניות

 

רוצים לראות את התכשיטים מבעד לעדשה? תוכלו לקבל אילוסטרציה

סביר להניח שלא תסתפקו במילים בלבד ותרצו לראות את האופן שבו התכשיטים נראים מבעד למצלמה. אם כך, תוכלו פשוט להיכנס לאתר המותג tarantula ולבחור בקטגוריה המתאימה לכם ביותר (מבין הארבעה שהוצגו קודם לכן). לאחר מכן, תוכלו לראות תמונות של דוגמניות שעונדות את התכשיטים השונים. רגע לפני שנמשיך לפסקה הבאה, נציין שיש הטוענים שזו הדרך הטובה ביותר לבחור בתכשיטים למטרות צילומים.

 

בחרו בדגמים שונים מכל קטגוריה

אי אפשר לעסוק בצילום של תכשיטים, מבלי להציע לכם לבחור במגוון רחב של דגמים. הרי זה ידוע שרק ברגע האמת ניתן לזהות אילו תכשיטים מתאימים לדוגמנית מבחינות שונות. ההמלצה שלנו היא לבחור לצורך הדוגמא בפריטים הבאים מכל קטגוריה:

  • עגילים: צמודים, ארוכים, חישוקים
  • שרשראות: צמודות, ארוכות
  • צמידים: עם תליונים ובלי

 

מגוון תכשיטים

 

רוצים לקבל תמונה איכותית? התאורה היא המפתח!

כידוע, תאורה איכותית תאפשר לצלם את התכשיטים הנבחרים על הצד הטוב ביותר. שכן, יש לה תפקיד מכריע בכל הנוגע להדגשת הברק והאסתטיקה הכללית. עליכם ליישם את 3 הטיפים הבאים כדי שתוכלו לצאת מפה עם אלבום תמונות מקצועי במיוחד:

  • תצלמו תמונה ראשונית שתבדוק את זוויות התאורה ותשנו אותן בעת הצורך
  • הימנעו מאור חזק שיצור צללים והשתקפויות על התכשיטים הנבחרים
  • שמרו על עקביות של זוויות התאורה, כדי ליצור מראה מגובש בכל התמונות

 

השורה התחתונה – תתחילו לצלם!

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את מותג התכשיטים הטוב ביותר עבור צלמים. בשלב זה נותר לכם רק לבחור בפריטים המתאימים ביותר לסגנון הצילומים ולהתארגן על תאורה נכונה. נאחל בהזדמנות זו שתצאו עם תמונות מושלמות ומקצועיות במינימום מאמץ.

צילום תכשיטים

מה היה לנו עד עכשיו?
צַלָם
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון: