כמה עולה השכרת בידורית?

תקופת האירועים נמצאת בעיצומה וזו סיבה טובה להעלות לרשת מדריך מקיף שיציג בפני הקוראים שלנו את העלויות של השכרת בידורית. יצאנו לערוך בירור מקיף וחזרנו עם עלויות שונות של בידוריות להשכרה שיאפשרו לכם לדעת כמה מזומן אתם צריכים להכין מראש. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים הדרושים לכם בנושא.

 

תכירו תחילה את מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידנו. מהניסיון הקודם שלנו בכתיבת מדריכים שנוגעים לעלויות שונות של מוצרים, אנו יודעים שחכמת ההמונים מאפשרת לכתוב מדריך עדכני ומדויק. לכן, פנינו אל מי שביצעו בחודשים האחרונים השכרה של בידורית וביקשנו לדעת כמה הם שילמו. הגענו אל מעל ל – 40 שוכרי בידורית ששלחו לנו קבלות ואפשרו לנו לדעת מהן העלויות שאתם צפויים לשלם. זו ההזדמנות להודות לאלו שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הגענו אל הפרטים שיעשו סדר בכיס של רבים.

 

אז כמה תעלה לכם בידורית נטענת?

מי מכם שמחפשים פרטים אודות בידורית להשכרה שהיא גם נטענת מדגם WD281- DR SHOW שנחשבת לאיכותית ומוכרת, ישמחו וודאי לדעת שהעלות ההשכרה עומדת על 1,700 ₪ בממוצע. ראוי לציין כי מדובר בבידורית מקצועית שמתאימה להפעלות של אירועים גדולים. כך שמי מכם שמבינים עניין בתחום, וודאי יודעים כי מדובר בבחירה הטובה ביותר.

 

כמה תעלה לכם השכרה של  בידורית 200 וואט?

רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם השכירו בידורית 200 וואט. לדבריהם, מדובר בבידורית שמתאימה לכל סוגי האירועים (גדולים וקטנים). גם בידורית זו נטענת והיא יכולה לעבוד ללא כל חיבור לחשמל. ראוי לציין כי ניתן לחבר את הדיבורית אל מכשירים שונים, למשל:

  • אייפון
  • מחשב נייד
  • אנדרואיד ועוד

העלות של בידורית מסוג זה נע החל מ – 200 ₪. המחיר צפוי להשתנות בהתאם לתמחור הקיים באתר החברה ממנה תבצעו את ההשכרה.

 

כמה תעלה לכם בידורית יחד עם ציוד הגברה למסיבת טבע מדגם GOLD?

לא מעט מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך בחרו להשכיר את הבידורית שצוינה בכותרת שלעיל. נדמה כי מדובר בבחירה נפוצה בגלל שזוהי מערכת מובנת שמאפשרת לעוסקים במלאכה להיות בטוחים ב – 100% שהמוזיקה במסיבה שלהם תישמע באופן הטוב ביותר. העלות של ציוד מסוג זה צפוי לעלות לכם בסביבות ה – 600 ₪. גם כאן, בדומה לבידוריות הקודמות, אתם צפויים לגלות כי המחיר משתנה בהתאם לתמחור של חברת ההשכרה הנבחרת.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה העלויות של השכרת בידורית לכל מטרה. כעת, אתם יודעים כמה אתם צפויים לשלם על בידורית, כך שנותר לכם להמשיך ולבדוק עלויות נוספות לציוד שאתם זקוקים לו להקמת האירוע שלכם. נאחל בהזדמנות זו שתתמקדו יותר באיכות של הציוד ופחות בעלות – זהו המוטו שלנו. שיהיה לכם בהצלחה!

שטרות

 

מה היה לנו עד עכשיו?
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »