מדבקות באירועים גדולים בשביל להכיר מהר יותר – רעיון או שטות?

אירועי חברה, מפגשי מחזור של התיכון בו למדנו וכל אירוע גדול מייצר מחויבות מסוימת אצל האורח להכיר את הנוכחים. מה זה אומר? שאם לא תזהה את ספיר, שיצאת איתה בתיכון – בהצלחה עם המבוכה. מדבקות שם הן פתרון קטן ופשוט עם משמעות גדולה שתיקח כל אירוע מרובה משתתפים מרחב הקרינג' למרחב הנוחות וההיכרות.

 

שלום. זה אני

השיר של אדל הפך להיות מוטו חברתי שאומרים בסיטואציה בה אדם אחד לא מזהה את האדם השני. מדבקות שם הן בסך הכל פיסת נייר ודבק שרושמים עליהן את שמכם ומסתובבים איתן בתקווה שיפנו אליכם בידיעה מי אתם, או שלא יפנו אליכם בכלל.. תלוי באופי שלכם! מה שבטוח – הן מאפשרות לאדם להציג את הזהות שלו באופן הסמלי ביותר, שמשם, הכל תלוי בהתגלגלות השיחה.

 

בכל מקום ובכל אירוע

מדבקות שם לא חייבות להיות מיועדות לשימוש רק באירועים מרובי אנשים, כמו שלפעמים אנחנו רואים בסדרות וסרטים אמריקאיים. זה מתחיל במקומות שבהם מבינים את האדם, שאולי הוא נמצא בנקודה שקשה לא לעשות את הצעד הראשון בלהציג את עצמו. כיום, בתי ספר רבים מייצרים את ההיכרות הראשונית עם מדבקות שם לבית הספר. למפגשים הראשונים בכיתה א' ובגן, ואפילו בשיעורים וסדנאות בתיכונים השונים.

 

בשביל להכיר מהר יותר

אז האם דבר פשוט כמו מדבקת שם מאפשר לנו להתחיל תהליך היכרות באופן מהיר וחלק יותר? התשובה היא חד משמעית כן! מדבקות שם הן תג שם כמו בכל מקום עבודה ומפעל. עצם הצגת השם מאפשרת להתחיל שיחה כאשר יש מידע חשוף לגבי האדם מולו. למשל, עולם הספיד – דייטינג.

כן, זה עדיין קורה היום, ותארו לכם כמה מבוכה הייתה בתהליך הזה בלי תגי השמות שנוטים להשתמש בהם. מספיר שכולם נ מצאים תחת הסיטואציה שהם מחפשים אהבה, שזה אישי מאוד ויכול להיות מביך, אז גם לא לדעת כלום על האדם מולכם? מדבקת שם מבטלות חלק מחוסר ההבנה בתחילת ההיכרות והופכות א ההיכרות הראשונית לחלקה יותר.

 

מדבקות שם

פשוטו כמשמעו וללא תחליף. קל פשוט, וזמין בעיצובים שונים ומגוונים, בהתאם לצרכים ולרצון המזמינים. ניתן לעצב את המדבקה לפי רצון המזמין ולהתאים את המדבקה הסמלית בדיוק לאופי האירוע, התכנסות, נושא וכו' … במילים פשוטות – בדיוק מה שאתם צריכים.

 

ימים יגידו

בסופו של דבר, הנוכחים באירוע שלכם יעידו כבר אם המדבקה הייתה רעיון טוב או לא. האופן שבו האירוע מתגלגל והאינטראקציות של האנשים שקורות בשטח יעידו בעד היעילות של מדבקות השם. הפתרון הקטן הזה הוא מעיין חומר סיכה חברתי שמאפשר הקלה ונינוחות בה היכרות ובניהול שיחות. למרחב העסקי, חברתי, חינוכי ואפילו לחגיגות השונות – מדבקות שם עושות מהפך בדרך ההיכרות שלנו.

מדבקות באירועים גדולים

 

מה היה לנו עד עכשיו?
מדבקות באירועים גדולים
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »