מהן המצלמות שהכי ממולץ להביא לטיול בשטח

אם אתם יוצאים לטייל בשטח בקרוב, אתם חייבים לחזור עם תמונות טובות.

הרי מה שווה כל הטיול שלכם, אם תחזרו ממנו ללא תמונות שיגרפו לכם מאות לייקים ברשתות החברתיות.

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם חוזרים עם התמונות האיכותיות ביותר, אתם צריכים להשתמש במצלמה איכותית.

בשורות הבאות נציין בפניכם אילו סוגי מצלמות הן המומלצות ביותר לטיול שטח.

 

למה צריך בכלל מצלמה מומלצת לטיול שטח?

טיול שטח, בשונה מכל טיול אחר (למשל, טיול רגלי, טיול לים או טיול בשדה פתוח) נחשב לטיול מורכב. כזה שעשוי לגרום לכם לעבור לא פעם באחת או יותר מהמשוכות הבאות:

  • אגמים
  • נהרות שוצפים
  • בריכות בוץ
  • מסלולים צרים ותלולים

לכן, אתם צריכים שיהיו לכם מצלמות מסוימות ומומלצות שיוכלו להתאים לתנאי השטח וגם, כדי שהן יוכלו לספק לכם את התמונות הטובות ביותר שישקפו את הנוף הקיים כפי שהוא, גם בתמונה. מדובר בעניין שלא יכול להתקיים אם תשתמשו במצלמות פשוטות שאינן מומלצות במצבים כאלה.

 

מצלמה מומלצת מספר 1 – מצלמת רחפן

אם אתם יוצאים לטיול שטח, אתם בטח רוצים לצלם את השטח הייחודי שבו אתם נמצאים מלמעלה. עד לפני כמה שנים, האפשרות הזו הייתה מתאימה לעשירים בלבד. אבל היום, כל אחד יכול להיכנס אל חנות מחנאות ולרכוש לעצמו מצלמת רחפן איכותית, כזו שתצלם עבורו את כל השטח מלמעלה. מצלמה מסוג זה מפיקה את התמונות הייחודיות ביותר. כך שאם אתם יוצאים לשטח שלא טיילו בו הרבה אנשים בעבר, אתם עשויים לחזור עם תמונות של פעם בחיים.

 

מצלמה מומלצת מספר 2 – מצלמת קאנון עם עדשה מתחלפת

המצלמה המוכרת ביותר עבור רבים היא מצלמת הקאנון שמאפשרת להחליף את העדשה בהתאם לתנאי השטח ולצילום הנבחר. חשוב מאוד לציין כי מדובר במצלמה עדינה (במיוחד העדשה). כך שאם אתם בוחרים במצלמה זו, עליכם להכין מראש תיק ייעודי שישמור היטב על המצלמה עצמה והן על העדשה כדי שהן יישמרו היטב במקרה חלילה של נפילה או מעידה אל תוך מקור מים. שימוש לב שעדיף לאחסן את העדשה והמצלמה עצמה בנפרד כדי שלכל אחת יהיה את התא המבודד שלה.

 

מצלמה מומלצת מספר 3 – מצלמה של פלאפון איכותי

אם יש לכם מכשיר נייד איכותי, אתם לא צריכים להתחיל ולחפש אחר מצלמות. אתם יכולים פשוט להשתמש במכשיר הקיים. ההמלצה שלנו היא לבדוק שיש לכם כיסוי נגד מים וכיסוי שישמור על הפלאפון למקרה של נפילה. אם מדובר בפלאפון איכותי עם מצלמה איכותית, הוא וודאי יקר לליבכם, אז שימרו עליו.

 

לסיום

עד כאן המצלמות המומלצות ביותר שכדאי שתיקחו אתכם לטיול בשטח. אנו מאחלים לכם שתיהנו בטיול ושתחזרו עם כל התמונות הכי יפות שיאפשרו לכם להראות למכרים שלכם את החוויה שעברתם בימים האחרונים.

תמונות

 

מה היה לנו עד עכשיו?
תמונה איכות טובה
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »