מה זה מנטליסט?

בניגוד למה שאולי נהוג לחשוב, יש הבדל גדול בין מנטליסט לבין קוסם ששולף שפן מהכובע. המנטליסט משתמש בטכניקות שונות ומיוחדות כדי להוכיח לקהל שהוא בעל כוחות על טבעיים של טלפתיה, קריאת מחשבות או טלקינזיס. במאמר הבא נסביר מהו מנטליסט ומדוע מופע של מנטליסט הוא ממש לא רק לילדים

 

מנטליסט הוא אמן חושים

המילה העברית למונח מנטליסט הוא "אמן חושים". אבל מה זה אומר, ומהן היכולות של המנטליסט? במאמר הבא נסביר מה עושה מנטליסט ומה הופך את המופע שלו למיוחד כל כך. המילה העברית למנטליסט מרמזת לנו מה הוא עושה – משתמש בחושים שלנו ושלו כדי לגרום לנו, הקהל, להאמין שהוא מסוגל לעשות דברים על טבעיים כמו קריאת מחשבות, העברת מחשבות מאדם לאדם, או פעלולי טלקינזיס על חפצים שונים.

המנטליסט בדרך כלל מופיע בבגדים ייצוגיים רגילים, ואינו משתמש בשרביט קסמים או בגלימת קוסמים. הוא מפעיל את החושים של הקהל ולא את הדמיון שלו. במאמר זה שאלנו את המנטליסט mxgems מה בדיוק מכיל המופע שלו.

 

מנטליסט מתאים רק לילדים?

כשאנו חושבים על מופע קסמים אנחנו מיד חושבים על מופע שמיועד לילדים, בו הקוסם "חותך" את העוזרת שלו לשניים ומיד שולף שפן מהכובע לקול צחוקם של הילדים. עבודת המנטליסט שונה לגמרי! מאחר והוא משתמש בתרגילים שונים שמפעילים את החושים שלנו המנטליסט הוא כמו "אדם רגיל", אבל עם כוחות על טבעיים.

מהסיבה הזאת מופע של מנטליסט מתאים מאוד למבוגרים, שנותרים גם הם המומים מול תרגילים שונים כמו למשל תרגילי קריאת מחשבות. בגלל הדמיון המפותח שלהם גם ילדים יכולים להנות מאוד ממופע של מנטליסט, אך המנטליסט הוא ממש לא רק אטרקציה לילדים.

 

מנטליסט עושה מופע סטנדאפ?

המטרה של המנטליסט היא לגרום לקהל להאמין שיש לו כוחות על טבעיים של קריאת מחשבות, טלפתיה וטלקינזיס. התכונות הללו אמורות לעורר בקהל פליאה והתרגשות, אבל לא בהכרח לגרום להם לצחוק. עם זאת, ההלם וההפתעה של הקהל יכולים להתבטא גם באמצעות צחוק. המנטליסט הוא לא סטנדאפיסט ואינו מספר בדיחות, אבל מופע מנטליזם בהחלט יכול להסב תחושה טובה וגם רגעי צחוק.

 

מנטליסט – בחירה מתוחכמת ומרגשת לאירוע שלכם

מנטליסט הוא אמן חושים, שמשתמש בתרגילים שונים שאותם הוא מבצע במיומנות גבוהה כדי לגרום לקהל להאמין שיש לו כוחות על כמו קריאת מחשבות. המנטליסט הוא לא קוסם, והוא כביכול "אדם רגיל", כך שמופע של מנטליסט מתאים מאוד למבוגרים למרות שגם ילדים יכולים כמובן להנות ממנו מאוד.

בנוסף, המנטליסט לא מספר בדיחות אבל התדהמה של המשתתפים יכולה לגרום להם לצחוק ולתחושה טובה. המנטליסט יכול להתאים את המופע שלו לאירועים פרטיים וגם לאירועים עסקיים, והוא מומחה בלרתק את הקהל לתרגילים המדהימים שהוא מבצע ולהעניק להם תחושה שהם חזו במשהו על טבעי.

מנטליסט

מה היה לנו עד עכשיו?
מנטליסט
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »