מה חשוב שיהיה לצלמת ילדים בסטודיו על מנת שיצאו תמונות מוצלחות

קשה להתווכח עם העובדה שצילומי ילדים הם הצילומים החמודים ביותר. אין כמו לתפוס את הרגע שבו ילד צוחק או מחייך חיוך ענק, וכל זה בטבע או בסטודיו מאובזר מכל טוב. יום צילומים לכבוד יום הולדת שנה, צילומי משפחה או סתם מתנה כיפית. השלב הראשון הוא בחירת צלמת מוכשרת בסטודיו מלא בתלבושות ואביזרים, ומשם כבר תגיעו במהרה לאלבום תמונות מרגש ומשמח.

 

איך זה עובד?

לאחר בחירת צלמת ילדים מוכשרת ומומלצת, שמבטיחה החלפת תלבושות במהלך הצילומים, כדאי לקבוע תאריך מספר שבועות מראש כדי להבטיח את התאריך הרצוי. אם לדוגמא הצילומים הם לכבוד יום הולדת שנה לילדכם, מומלץ לבצע את הצילומים מעט לפני יום ההולדת, כדי שמתנה תהיה מוכנה ביום הרצוי. על מנת שיצאו תמונות מוצלחות, ההמלצה היא לבוא עם הילדים לאחר ארוחה ושינה, כדי שיגיעו עם מצב רוח טוב ואנרגיה. בהגיעכם לסטודיו הנבחר, תתכוננו לצילומים במשך שעה-שעתיים, המותאמים לילדים ומשלבים כיף והנאה.

 

מה יימצא בסטודיו?

לקראת יום הצילומים תוכלו לארוז לכם סט בגדים אחד לתמונה המשפחתית, בנוסף לתיק הרגיל שהולך איתכם לכל מקום. אין צורך להביא ציוד נוסף, אביזרים אהובים וכמויות של בגדים. בסטודיו סטנדרטי של צילומי ילדים תוכלו למצוא מגוון סטים של בגדים, תחפושות, אביזרים ואקססוריז המותאמים לילדים בטווח גילאים רחב.

  • ביגוד ותלבושות – בסטודיו יחכו לכם מגוון שמלות, אוברולים, כובעים, נעליים ותחפושות מקסימות שיתאימו לכל לוק שייבחר.
  • אביזרים – מצלמת פילים ישנה, פירות, משחקים ורהיטים מגניבים – תוכלו למצוא כתוספות לצילומי הילדים שלכם. קיימים גם גימיקים כמו צבעי גואש צבעוניים או עוגת קצפת, כך מאפשרים לילדים להתלכלך תוך כדי המשחק ויוצאות תמונות מדליקות במיוחד.
  • רקעים ולוקיישנים – בחלק מהמקומות הצילומים יתבצעו ממש בטבע. בסמוך לאגם יפה או ליד שדה יפה. קיימים גם מקומות בעלי רקעי צילום שונים כמו רקע יום הולדת חגיגי, שמיים ועננים, צבעוני ומעניין או לבן ורגוע.

 

חשוב לזכור

מעבר לאביזרים, הרקעים והתלבושות המובטחות שיחכו לכם ולילדכם בסטודיו, חשוב לבחור צלמ/ת המוכשרים בעבודתם עם ילדים. בלא מעט מהמקרים ילד קם במצב רוח פחות טוב ופחות זורם, ולא מגיע עם הרצון להצטלם. בבחירת הצלמ/ת הנכון, הוא יסייע לילדכם ויגרום לו להנות מהיום הזה, ולהספיק לצלם אותו ברגעים המאושרים שלו.

 

לסיכום

תמונות הם תמיד זיכרונות טובים, כמו כן גם אלבום תמונות ייחודי של ילדכם המאגד רגעי אושר ונחת. סטודיו צילומי ילדים הכולל מגוון אביזרים המתאים לתלבושות שונות ורקעים מגניבים, יכולים לספק לכם אלבום תמונות מוצלח ומיוחד, שיישמר לשנים ויעלה זיכרונות מתוקים ומרגשים כל פעם מחדש. יום צילומים משפחתי המתרכז בחוויה המשפחתית או באירוע של אחד מילדכם יכול להיות זמן איכות משפחתי ויום כיף, חוץ מהזיכרון והמתנה שתקבלו מהצילומים.

חדר צילום

 

מה היה לנו עד עכשיו?
עדשה
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »