מה עדיף קוסם או קוסמת?

מופעי קסמים ידועים כמופעים שהופכים כל אירוע לחוויה מהנה ובלתי נשכחת. בדרך כלל, כשמתכננים אירוע (יום הולדת, בר מצווה, בת מצווה וכו') צריך להשקיע לא מעט מאמצים כדי לבחור במפעיל שיצור עניין ויגרום לאורחים לחוות חוויה יוצאת דופן. בתקופה האחרונה, צצו לא מעט קוסמות בתחום הקוסמות והדבר גרם למארגני אירועים רבים לתהות – מה כדאי להזמין לאירוע הבא? קוסם או קוסמת? ערכנו בירור מעמיק בנושא כדי לבדוק מה עדיף. אם אתם רוצים לדעת מה המסקנה שלנו, כדאי שתקראו את השורות הבאות.

 

השפעת המגדר על הקוסמים – כן או לא?

כדי לענות על השאלה המתבקשת, צריך לבדוק אם בכלל יש השפעה כלשהי של המגדר על הקוסם או הקוסמת שמופיעים על הבמה. כשמדובר בעבודות פיזיות כמו סבלות, ישנה העדפה בד"כ לגברים. שכן, יש להם יכולת מולדת שמאפשרת להם ברוב המקרים, להיות יותר חזקים פיזית מנשים. לעומת זאת, כשמדובר בעבודות שדורשות מוטוריקה עדינה ודייקנות, כמו טיפולי מניקור פדיקור, ברוב המקרים, יש העדפה לנשים. חשוב לציין שתמיד יש יוצאים ויוצאות מן הכלל בתחומים אלו.
בכל אופן, בחזרה לנושא שלשמו התכנסנו – בכל הנוגע לתחום הקוסמות, אין מדובר בתחום שדורש יכולות פיזיות מרשימות או מוטוריקה עדינה. מדובר ביכולות שונות לגמרי שיש לבחון אותן לעומק ולברר האם יש אותן לנשים כפי שיש לגברים? התשובה לכך תופיע בהמשך.

 

מה חשוב שיהיה אצל קוסם או קוסמת שמבצעים מופע מול קהל?

אנחנו יודעים שלקוסמים אין צורך ביכולות מוטוריות גסות ועדינות. כדי לדעת אם עדיף קוסם או קוסמת, אנחנו צריכים לבדוק מהן היכולות שצריכות להיות לקוסמים באופן כללי ולאחר מכן, לראות אם אלו יכולות שקיימות אצל שני המינים. לאחר בירור מעמיק גילינו שמדובר בתכונות וביכולות הללו:

 

  • כריזמה – כל אדם שמבצע קסמים חייב שתהיה לו כריזמה, כזו שתגרום לקהל להיות מרותק לכל מילה שהוא מוציא מהפה
  • חושים חדים – חושים חדים הם השם השני של לול הקוסם הדגול שנחשב לקוסם איכותי ביותר. אי אפשר להיות קוסם ללא יכולת זו.
  • יכולת ליצור כימיה טובה – קוסם חייב ליצור כימיה טובה בינו לבין הקהל (בעבודות אחרות, זה נקרא "יחסי אנוש"). קוסם ללא יכולת זו, לא יכול להריץ מופע, פשוט כי אנשים יעדיפו לקום וללכת מהמקום.

 

לסיכום, מה עדיף? קוסם או קוסמת?

כעת, אתם יודעים מהם התכונות ויכולות שחייבות להיות לכל קוסם (או קוסמת). בהסתכלות כללית על התכונות והיכולות הללו, הבנו שניתן למצוא אותם אצל נשים וגברים כאחד. שני המינים יכולים להכיל את תכונות האופי האלה, כך שניתן לסכם את הנושא ולומר כי לא קיים שוני בין השניים. לכן, אם אתם מתכננים אירוע, כדאי שתבדקו שלקוסם או הקוסמת הפוטנציאליים שלכם יש את היכולות הללו ופשוט תבחרו את בעל\ת היכולות הטובות ביותר.

 

כובע של קוסם

מה היה לנו עד עכשיו?
שרביט של קוסם
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »