מספר דברים שחובה שתבדקו לפני החתונה שלכם

לא ייאמן היא אמרה לו כן – אח שלנו מתחתן. בשעה טובה, הוא הציע ואת הסכמת כמובן.

עכשיו, רק נותר לכם לארגן חתונה, זו שחלמת עלייה כשהיית בת חמש.

אז מאיפה בכלל מתחילים? לשם כך, ריכזנו עבורכם כמה דברים בסיסיים שאתם חייבים לבדוק לפני החתונה שלכם.

 

באולם/ פרדס/ בים?

ראשית, חשוב שתסגרו מקום בו תרצו להתחתן. המקום ישפיע על כל הקונספט של החתונה, על האווירה, על הנראות ועוד. לבחור מקום זה אולי האתגר העיקרי (אחרי בחירת שמלת כלה), לכן חשוב שתקדישו לכך זמן ותיצרו שיח בנושא. שאלות שיכולות לעזור הן: התחשבות במיקום על המפה, איזו אווירה תרצו של ירוק וקליל או של קלאס? כמה אורחים נרצה להזמין? האם נרצה להביא קייטרינג חיצוני? ועוד.

 

אוכל, קדימה אוכל

לאחר שתחתמו על חוזה ובימים אלו, כדאי כזה שמכיל סעיף על הקורונה, תחליטו על האוכל. טעימות הן דבר כיף, הרי מי לא אוהב אוכל ועוד בחינם. אך חשוב שתזכרו שבחתונה שלכם, כנראה שהאורחים יאכלו יותר מימכם ולכן תצטרכו להתחשב גם בהם. נאמר, עם רוב האורחים שלכם צמחונים, תצטרכו לקחת זאת בחשבון. מצד שני, זה האירוע שלכם, אז עופו על עצמכם ותבחרו את המנות שאתם הכי אוהבים.

כולם להגיד צ'יז

אחד הדברים החשובים בחתונה, הוא לתעד אותה, כל רגע מימנה. לכן, קיים ביקוש רב למקצוע של צלמי אירועים. כיוון ותרצו לנצור את הרגעים היפים בצורה מוצלחת, כדאי שתחפשו טוב טוב צלם ולא תתפשרו. תוכלו לחפש בקבוצות שונות, לקבל המלצות מחברים, לראות עבודות של צלמים איתם תצרו קשר ועוד. בנוסף קחו בחשבון, שאתם צריכים להרגיש בנוח עם הצלם בתמונות של לפני האירוע.

 

הזמנה לחתונה

בעידן של היום קיים שימוש רב בטכנולוגיה ואנחנו רגילים לבצע פעולות רבות בדרך זו. ישנם אנשים שגם נוהגים לשלוח את ההזמנות לחתונה באופן טכנולוגי. אך אם תרצו לשמור על המסורת, לתכנן הזמנה יפה ומושקעת, כדאי שתעשו זאת באופן מוחשי ותדפיסו הזמנות. לא תצטרכו לעבוד קשה מידי ותוכלו לקבל שירות מאנשי מקצוע כמו חברת משלוחים שתבטיח שההזמנות יגיעו ליעד.

 

שמלת כלה

בשלב זה, לאחר שסגרתם את הדברים הגדולים, הכלה תוכל להתפנות לבחירה של השמלה לחתונה. זוהי משימה לא פשוטה כלל בהתחשב בעובדה שקיימות אלפי שמלות יפות ומרשימות, מגוונות ושונות זו מזו. לכן, טוב להתחיל מבחירה של סגנון מסוים או מעצבת שאת אוהבת ומשם להמשיך.

 

לסיכום

תכנון חתונה הוא לא עסק קל, אבל בסופו של דבר כולנו רוצים את החתונה המושלמת שתמיד חלמנו עליה. לכן, בבואכם לתכנן את החתונה שלכם, חשוב שתיישמו כמה שלבים התחלתיים ובסיסיים. הראשון, בחירת המקום בו תרצו שיתקיים האירוע, לאחר מכן, בחירת המנות והצלם. בסופו של דבר, לאחר שתחליטו על המוזמנים, אל תשכחו לשלוח הזמנה ועדיף, את המסורתית יותר.

 

כלה

מה היה לנו עד עכשיו?
אוכל
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »