מעבר למצופה: חשיבה מחוץ לקופסה בעת בחירת פעילויות לאירוע שלך

לאורך רוב הדורות, אנשים רצו להיות דומים למי שחי סביבם ולכן התאימו לסביבה גם את האירועים שלהם ואת הפעילויות בהם. מעטים מאוד ניסו דברים חדשים, והרוב הסתפק במה שהיה אופנתי וזמין: ליצן, מפעיל לימי הולדת, ריקודים, ארוחה וכך הלאה. היום רבים רוצים שהאירועים שלהם יהיו מקוריים, מפתיעים ובלתי נשכחים וכדי לעשות את זה, צריך להשקיע בשלב התכנון.

אפקט הוואוו

בעברית קוראים לתחושה הזו התפעמות ומדובר בהתרגשות בעוצמה רבה, בדרך כלל כזו שמתעוררת מול דבר יפה ומדהים בגודלו, בדיוקו, בעצם קיומו. גם מי שמתקשה להגדיר במדויק את תחושת ההתפעמות, שנקראת גם אפקט הוואוו, יודע לזהות אותה, בעצמו ובאחרים. אם תצליחו לגרום לאפקט הוואוו בעזרת פעילות באירוע, יהפכו האורחים שלכם למספרי סיפורים על האירוע ועל הפעילות.

כדי לייצר אפקט וואו אפשר לבחור בפעילות מרגשת כמו צניחה ממטוס ואפשר גם לשלב אומן מוכר ואהוב, שעצם הגעתו תגרום לתחושת ההתפעמות. באופן דומה, פעילויות בזמן או באתר חדש יגרמו לתחושה דומה – למשל שחייה בשעת לילה או ביקור במוזיאון שלא בשעות הפתיחה הרגילות.

אפקט הוואוו

פסיביות היא פאסה

פעם ידענו לשבת ולהאזין להרצאות בסבלנות, לצפות בהצגות בריתוק ולהאזין ליצירות מוזיקליות ארוכות בהנאה רבה. היום, טווח תשומת הלב שלנו, של כולנו. קצר יותר וכדי להבטיח פעילות שתגרום לאורחים שלכם גם הנאה בזמן אמת וגם זיכרון מתוק, חשוב שתהיה זו פעילות אקטיבית.

גם מי שבעבר היה יכול ליהנות מצפייה פסיבית בצייר מצייר, יצפה להחזיק מכחול בעצמו בפעילות עכשווית. אל תשכחו שלעתים הרצון לשלב את כל המשתפים בפעילות מעשית כמו סדנת תכשיטנות או סדנת צילום בסמארטפון ישפיע על מספר המשתתפים, כדי להבטיח פעילות מהנה לכולם.

מחוץ לקופסה, מחוץ לאזור הנוחות

כמעט כל רעיון כבר עלה, התגבש לכדי עסק וקרוב לוודאי שתוכלו למצוא גרסה מופקת היטב של כל פעילות אבל עבור מי שמעוניין בהנאה מהפעילות אבל מעדיף את התחושה האינטימית ואת הגרסה הביתית יוכל למצוא גם גרסאות כאלה.

למשל חדר בריחה בקופסה מעמת את המשתתפים עם האתגר המחשבתי אך לא דורש מהם פעילות פיזית שלא מתאימה או לא אפשרית עבור המשתתפים. בעזרת ערכת מצרכים לבישול והדרכה בווידאו יכולה להיות פתרון מעולה עבור מי שמעדיף לא להגיע לסדנת בישול של ממש.

הדרכה עם התלהבות

יש הרבה קריינים ומנחים שיודעים להפוך טקסט להרצאה מעולה אבל אין כמו לשמוע וללמוד מהאנשים עצמם – פסיכיאטר יוכל להסביר על תופעות נפוצות כמומחה וכך לא יהיה כבול למידע שקיבל מראש, כוכבת טלוויזיה שפרשה תוכל לספר לכם סודות מאחורי הקלעים טוב יותר מאשר כל שחקנית שתנסה להיכנס לנעליה.

גם אם לא מדובר בדמות מוכרת וידועה, התשוקה האמיתית של המומחים לנושא מסוים היא כוח שקשה להתעלם ממנו, לכן נמליץ לא להתפשר על ההדרכה או ההובלה הטובה ביותר לקהל האורחים שלכם.

לסיכום

כבר בעת התכנון של האירוע שלכם ושל הפעילות שתתקיים במסגרתו, תצטרכו להשקיע מאמץ כדי לייצר אירוע בלתי נשכח שיתאים בדיוק למשתתפים בפעילות.

הדרכה עם התלהבות

מה היה לנו עד עכשיו?
מעבר למצופה_ חשיבה מחוץ לקופסה בעת בחירת פעילויות לאירוע שלך
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »