מתי נצטרך מונית גדולה?

 

מונית גדולה היא מונית שמכילה 8 מקומות ויותר, תוכלו למצוא אותה בכל חברות המוניות וגם בחברות הסעות. מונית גדולה שימושית מאוד בנסיעה לנתב"ג, קבוצות קטנות של תיירים, חברה שנוסעים לטיולים. ולפעמים גם בהסעות לאירועים. במאמר הבא נרחיב יותר על המצבים בהם תזדקקו למונית גדולה.

 

נסיעה לנתב"ג

השימוש במונית גדולה נפוץ מאוד בדרך כלל בנסיעה לנתב"ג. רוב האנשים לא נוסעים לבד אלא עם קהל גדול של מלווים וים של מזוודות. הרכב הפרטי גם לא רלוונטי מידי בנסיעה לנתב"ג ולכן מונית גדולה מהווה פיתרון מעולה.מחיר מונית גדולה לנתב"ג הוא כמה מאות שקלים. אך כמובן שזה שווה, נצרך וחיוני מאוד.

 

הסעות לעובדים

סיטואציה נוספת שתזדקקו בה למונית גדולה היא הסעות לעובדים. בהרבה ממקומות העבודה שאין תחבורה נגישה מקובל שיש הסעות לעובדים, אחרת אין אפשרות לעובדים להגיע למקום העבודה. בדרך כלל לא מדובר ב 3-4 עובדים כך שמונית לא מספיקה. אך גם לא מדובר בכמות עובדים שימלאו אוטובוס שלם וגם לא חצי. לכן בכזה מקרה הפיתרון הוא להזמין מונית גדולה שתסיע יום יום את העובדים הלוך חזור מהעבודה לבית ומהבית לעבודה.

 

הסעות תלמידים

בדרך כלל תלמידים נוסעים באטובוסים של 50 מקומות. אבל יש מוסדות קטנים יותר. או קבוצה של תלמידים שגרים באזור אחר של העיר משאר התלמידים. והקבוצות הללו אינם זקוקות לאוטובוס שלכם אלא למונית גדולה שתסיע אותם ביתר נוחות לבית הספר ולבית יום יום.

 

הסעות לאירוע

שימוש במונית גדולה לאירוע אומנם פחות נפוץ כמו בנסיעות לנתב"ג או הסעות לעובדים אך עדיין יכול לקרות לעיתים קרובות. לפעמים צריך לארגן הסעות מעיר מסוימת שאין בה מידי הרבה אנשים ואוטובוס הוא גדול מידי, במקרים כאלו מונית גדולה תהיה מאוד מוצלחת. לפעמים קבוצה מסוימת צריכה להגיע או לצאת בשעה אחרת משאר המוזמנים במקרה כזה גם מונית גדולה תהיה מצויינת כנלווית לאוטובוס הגדול.

 

טיולים

גם בטיולים נפוץ להזמין מונית גדולה. אם אתם קבוצה משפחתית קטנה או כמה תיירים בודדים, ואפילו חברה של כמה נערים שבא להם טיול לצפון. המשותף לכולם הוא שאוטובוס טיולים גדול מדי בשבילכם? לעומת זאת הרכב הפרטי קטן מדי ולא נוח. מונית גדולה תהיה לכם מצויינת. תכיל אתכם ואת הציוד שלכם ותשמור על אווירה ביתית.

 

סיכום

חברת הסעות שימושית מאוד. אבל לא תמיד יש צורך באוטובוס שלם. לפעמים מונית גדולה מוצלחת הרבה יותר. ישנם הסעות למקומות מסוימים שכמעט תמיד הבחירה תהיה מונית גדולה. כמו נסיעה לנתב"ג או הסעה לעובדים. אך יש גם מקרים נוספים כמו הסעות תלמידים, הסעות לאירוע והסעות לטיולים שלעיתים אין צורך באוטובוס שלכם. מדובר בקבוצה קטנה ומונית גדולה תהיה מוצלחת הרבה יותר. כך או כך כל חברת הסעות תשמח לשרת אתכם בכל צורך שהוא.

רכב הסעות

מה היה לנו עד עכשיו?
אוטובוס
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »