מתכננים טיול בנצרת? 4 דברים שאתם חייבים לדעת

כל אחד חייב לשנות אווירה מדי פעם ולטייל קצת, אבל אין כוח לטרטורים של טיסות, באילת כבר הייתם 8 פעמים וכשאתם חושבים על צימר בצפון זה פשוט מרגיש שחסר משהו. מחפשים טיול שיציע מגוון עשיר של אטרקציות ונקודות עניין אבל שלא יהיה יקר מדי? נצרת היא היעד הבא שלכם!

 

נצרת על המפה

נצרת היא עיר שעמדה במרכזם של אירועים היסטוריים ודתיים החל מהיותה עיר בירה בתקופת הכיבוש הצלבני, ועד להיותה עיר מגוריהם של מריה ובנה, ישו, לפי הברית החדשה. אולם נצרת היא לא רק יעד היסטורי, מרשים ככל שיהיה. תופתעו לגלות כי תיירות בנצרת הופכת פופולרית בשנים האחרונות דווקא בשל הרבה דברים אחרים, פרט להיסטוריה המרשימה שלה, שאתם פשוט חייבים לשלב בטיול הבא שלכם שם.

 

1.     האוכל

נצרת ידועה בתור העיר עם ריכוז התושבים הערביים הגבוה בישראל, כך שמומלץ לשלב כחלק אינטגרלי מהטיול שלכם את האוכל האותנטי והמיוחד שתוכלו למצוא ברחבי העיר. באחד מהסיורים שמוצעים בשוק נצרת תוכלו לחוות את העיר מזווית מעניינת ומקורית, כמו גם במסעדות הנפלאות, בחנויות הממתקים ובמאפיות המצוינות שבעיר.

 

2.     הנופים

נצרת משקיפה על נופים גליליים מרהיבים, כך שגם במידה ואינכם שוחרי טיולים אורבניים, תוכלו להשתמש בנצרת כנקודת לינה ולטייל בטבע שסביבה ואפילו לשלב גיחה לכנרת מאחר וטבריה נמצאת פחות מ-40 דקות נסיעה מנצרת. כמו כן, מומלץ לבקר בהר הקפיצה ממנו תוכלו לראות נוף פנורמי של ההרים בסביבה הקרובה וגם הרחוקה יותר.

 

3.     תוצרת מקומית

חלק מהאותנטיות של נצרת טמונה בתוצרת המקומית. החל מסבונים בעבודת יד, מבשלת בירה מקומית או בית חרושת בייצור מקומי של חלבה. תוכלו למצוא שלל מוצרים נהדרים בייצור מקומי וגם לקחת חלק בהכנתם במהלך סיורים וסדנאות כמו סדנאות רקמה או סדנאות טעימות להפליא להכנת כנאפה.

 

4.     פנינות בתוך העיר

נצרת היא גם עיר שמתהדרת בחנויות אומנות, כנסיות, סמטאות ורחובות יפהפיים שלא יביישו ערים עתיקות ומתויירות באירופה כמו בודפשט ווינה. דמיון זה ניכר אף יותר בתקופת חג המולד, שכן 20% מערביי העיר הם נוצרים. בין אם תקחו מדריך שיראה לכם את כל הנקודות היפות שיש לנצרת להציע, ובין אם תחליטו פשוט לעשות סיבוב רגלי עצמאי, אתם בהחלט תשובו הביתה עם תמונות נדירות ביופין ומגוונות להפליא.

 

לסיכום

אחרי שכיסינו את המגוון העשיר שיש לעיר נצרת להציע, האוכל האותנטי, הנופים עוצרי הנשימה, התוצרת המקומית היחודית וגם היופי האדיר שניתן לחוות פשוט כשמסתובבים ברחבי העיר ברגל, למה אתם מחכים? כל מה שחסר הוא בחינה קצרה של מלונות בנצרת ואתם יוצאים לדרך! גם המלונות יציעו לכם מגוון לא קטן, החל מלינה פשוטה וזולה ועד ללינה יוקרתית ומפנקת שתבטיח לכם את הטיול המושלם.

מטיילים

 

מה היה לנו עד עכשיו?
תיירת
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »