מתכננים קמפינג בצפון? 3 דברים לשדרוג החוויה

ארגון של קמפינג בצפון עם חברים או קרובי משפחה מצריך מכם הכנה מראש. שכן, זה ידוע, קמפינג שמתוכנן בקפידה מאפשר לכל הנוכחים ליהנות מכל רגע מבלי לחוות את הקשיים שעשויים לצוץ בעת לינה בטבע. יצאנו לבדוק עבורכם את כל המידע הנחוץ בנושא כדי שתוכלו לדעת איך ניתן לשדרג את הקמפינג הבא שתערכו בצפון הארץ. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לא סתם. המדריך נכתב לאחר שחזרנו מקמפינג שאורגן על ידי חברים שפשוט לא יודעים איך לארגן קמפינג. כדי להבהיר לכם במה מדובר, נסביר שהגענו למקום שלא מתאים בכלל לקמפינג. במהלך היום סבלנו מחום כבד ולא היה לנו טיפה של צל ובערב, לא יכולנו בכלל לראות אחד את השני כי לא הייתה תאורה. אם לא די בכך, בבוקר שלמחרת גילינו שהפלאפונים שלנו נותרו ללא סוללה כי השתמשנו בהם למטרות תאורה. כדי שאתם לא תחוו את עוגמת הנפש הזו, הבנו שאנחנו צריכים לכתוב מדריך מעמיק בנושא שיעלה את המודעות ויאפשר לאחרים לשדרג את הקמפינג שלהם.

 

אז תכירו את הדבר ה – 1 שישדרג לכם את הקמפינג הבא בצפון: תאורה

אם אתם רוצים ללמוד מהטעויות שלנו, אתם צריכים ליצור קשר בהקדם האפשרי עם השכרת ציוד לאירועים בצפון ולשריין תאורה לתאריכים שבהם אתם מתכננים לערוך את הקמפינג. כך תוכלו להיות בטוחים שהפלאפונים שלכם יישארו עם סוללה מלאה ושתוכלו גם לראות אחד את השני כמו שצריך.

 

תכירו את הדבר ה – 2 שישדרג לכם את הקמפינג הבא בצפון: ציליה

תעשו לעצמכם טובה ותתארגנו מראש על פתרון הצללה כלשהו שיתאים לכל האורחים שצפויים לקחת חלק בקמפינג. שכן, אתם לא רוצים למצוא את עצמכם יושבים במהלך כל שעות היום תחת השמש הקופחת ולגלות בערב שהגוף שלכם שורף בגלל שנשרפתם.

 

תכירו את הדבר ה – 3 שישדרג לכם את הקמפינג הבא בצפון: מזרנים

אתם צריכים לדאוג מראש למזרנים איכותיים עבורכם. הרי לינה בשטח זה לא הדבר הכי נוח. אנחנו מצאנו את עצמנו קמים בבוקר עם כאב גב, כאב צוואר וכאבי ברכיים שלא יביישו אנשים שעברו את גיל 90. תעשו לעצמכם טובה ותדאגו לעצמכם למזרנים טובים. אם אתם לא יודעים באילו מזרנים מדובר, אתם יכולים פשוט לבחור באחד מאלו:

  • מזרן זוגי עבה
  • מזרן זוגי מתנפח
  • מזרן יחיד דק

 

כמה מילים לפני סיום

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בקרוב וזו ההזדמנות לאחל לכם שלא רק תכירו את 3 הדברים שישדרגו לכם את הקמפינג הבא שלכם בצפון, אלא שגם תיישמו אותם. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם עורכים קמפינג נוח לחלוטין. אם תרצו, אתם יכולים להזמין אותנו לקמפינג הבא ואנחנו נעזור לכם לקיים אותו על הצד הטוב ביותר.

לינה בשטח

 

מה היה לנו עד עכשיו?
מטייל
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »