נתקעתם מחוץ לרכב לאחר אירוע? כך תזמינו מנעולן במהירות

דמיינו לעצמכם שעת לילה מאוחרת, אתם האחרונים לצאת מאירוע והרכב שלכם עומד בודד בחניה הגדולה והשוממת, אתם מכניסים את היד לכיס כדי להוציא את המפתחות, אך הם לא שם. אתם מחפשים בכיס השני, וגם בזה שבמעיל, ולאט לאט מתחוור לכם שהם אינם. אתם תקועים מול הרכב בלי יכולת להכנס לתוכו, ואולי גם הביתה או למשרד אם הצרור האבוד מכיל את כולם, מה תעשו עכשיו? אל תדאגו, קחו נשימה ובלי יאוולי, פשוט צלצלו לויטלי.

 

אובדן מפתחות הרכב.

ברגעים שבהם אתם מבינים שאיבדתם את מפתחות הרכב אין טעם להיכנס לפאניקה. כל זמן שאין אף אחד נעול בתוך האוטו או נמצא במצוקה כלשהי, אין כל סיבה להבהל. קודם כל נשמו עמוק ונסו להבין האם המפתחות נשכחו בתוך הרכב או מחוצה לו, אך גם במידה וגיליתם כי המפתחות נעולים בפנים, אל תנסו לפרוץ לרכב לבדכם.

 

אז מה עושים?

פריצה עצמית לרכב נראית קלה רק בסרטים. במציאות, מנגנוני הנעילה של הרכב הינם מורכבים ואתם עלולים לגרום להם נזק שיעלה לכם ביוקר או בטעות לפצוע את עצמכם. פשוט צלצלו אל פורץ מנעולן מורשה אשר יגיע במהרה אל רכבכם ויפרוץ אותו מבלי לגרום לו נזק. במידה והמפתח אבד ואין לכם איך להתניעו, תמיד ניתן להתאים מפתח חדש גם במכוניות מודרניות המשתמשות בקידוד ממוחשב.

 

יתרונותיו של פורץ מנעולן מורשה

מעבר לטרחה הרבה הכרוכה בשכפול מפתחות או אף החלפת צילינדר בעת אובדן המפתחות לבית, למשרד או לרכב, אנו חרדים למחשבה שהרכוש שלנו כבר איננו מוגן. לכן חשוב לפנות אל פורץ מנעולן מורשה אשר יכול להציג בפניכם תעודת יושר ובכך להרגיע את חששותיכם. מנעולנים שאינם מורשים ואינם יכולים לספק לכם תעודת יושר או שמעוררים את חשדכם, עשויים להתברר כנוכלים ועלולים לנצל את מצוקתכם והלחץ שבו אתם נתונים באותו הרגע על מנת לגבות סכומים גבוהים שאינם הולמים את העבודה שמתבצעת בפועל.

 

מדוע לקרוא דווקא לנו?

ויטלי קבלסקי, הידוע בשמו ׳ויטלי המנעולן׳ הינו פורץ מנעולן מורשה ואחד מותיקי ענף פורצי מנעולנים בבאר שבע, בעל נסיון רב שנים בתחום והיכרות עם כל סוגי הדלתות לרכב, לבית, למשרד או לעסק ולכל סוגי הכספות. את ויטלי ופורצי המנעולים המיומנים העובדים בשירותו ניתן להשיג 24/7, כך שגם אם נתקעתם באמצע הלילה נגיע לחלץ אתכם במהירות ובקלות, במחירים נוחים ובשירות אדיב ומקצועי.

 

לסיכום

במידה וחזרתם מאירוע בשעת לילה מאוחרת וגיליתם שאיבדתם את המפתחות לרכב, או שחלילה, נעלתם אותם בתוכו, אל דאגה. ויטלי קבלסקי יגיע לחלץ אתכם 24/7 במהירות ובנוחות, בשירות אדיב ובמחירים נוחים, על מנת שתוכלו לחזור הביתה בשלום ובראש שקט, ולשמור על היקר לכם מכל.

פריצת רכב

 

מה היה לנו עד עכשיו?
צילינדר
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »