3 סוגי טבעות נישואין – ואיך לצלם אותן בצוררה מרשימה

צילומים של טבעות נישואין צריכים להתקיים בהתאם לכללים מאוד מסוימים כדי שהתמונות ישקפו את המראה של הטבעות במציאות.

אם אתם ניצבים בפני צילומים של טבעות מסוג זה, כדאי שתדעו שעליכם לתעד את הטבעות בהתאם לכללים שיצוינו בפניכם בשורות הבאות.

 

הקדמה

רגע לפני שנתחיל לפרט אודות הכללים המדוברים, אנו מחויבים לציין בפניכם כי את המדריך הנוכחי כתבנו בסיועם של 2 אנשי מקצוע מהתחומים הבאים:

  1. תחום התכשיטים
  2. תחום הצילום

כל איש מקצוע ציין בפנינו את הכללים החשובים שנוגעים לתחום שלו, וכך הגענו בסופו של דבר לרשימה מסודרת של הכללים הנוגעים לשני התחומים יחד. כך שאנחנו מציעים לכם להכין את עצמכם לקראת המדריך הנוכחי ולקרוא אותו לעומק.

 

צילום טבעת זהב

בזמן שנפגשנו עם בעלי המקצוע שצוינו לעיל, ישבנו אל מול המחשב וסקרנו אתר תכשיטים לאישה כדי לראות יחד מהם 3 סוגי טבעות הנישואין הקיימות וכיצד ניתן לצלם אותן על הצד הטוב ביותר. המומחה בתחום התכשיטים ציין בפנינו שהסוג הראשון (טבעת זהב עם יהלום) הינו הסוג הנפוץ ביותר. לכן, בחרנו להעמיק בו תחילה. כדי שתוכלו לצלם את טבעת הזהב עם היהלום, אנו ממליצים לצלם אותם בתנאים הבאים:

  1. על גוף של אישה או גבר בעלי עור כהה יחסית
  2. בתאורה צהובה
  3. תוך שימוש במצלמה איכותית

המומחה בתחום הצילום מציין שחשוב מאוד להוסיף לצילומי טבעת זו שנערכים על נשים גם שרשאות לאישה שהיו גם כן בצבע זהב.

 

צילום טבעת כסף

טבעות כסף מתאימות יותר לנשים וגברים בעלי עור בהיר. לכן, אם תבחרו לערוך צילומי גוף, ההמלצה היא לקיים אותם על בעלי עור בהיר. בעלי המקצוע שהתלוו אלינו ציינו בפנינו כי לא מעט פעמים בוחרים לקיים את הצילומים של טבעות אלו על בסיס ניטרלי, כמו למשל:

  • פלטת עץ
  • בד לבן
  • בד אדום וכו'

חשוב לציין כי התאורה המומלצת במקרה שכזה היא תאורה לבנה או צהובה.

 

צילום טבעת כסף או זהב עם חריטה פנימית

מסתבר שיש לא מעט טבעות נישואין שיש בהן חריטה פנימית. הדבר מוביל לא פעם למורכבות בצילום שלהן, מכיוון שיש צורך למצוא את הזווית המתאימה שתאפשר לראות את החריטה באופן מלא. המומחים שלנו ציינו כי במצב שכזה, חשוב מאוד לצלם את הטבעות בזווית על גבי מעמד. אם אין לכם מעמד מקצועי, ניתן להשתמש בפיסת עץ קטנה, אצטרובל או כל פריט אחר שיכול להקנות לתמונה מראה מיוחד וכמובן, גם להעמיד את הטבעת בזווית.

 

לסיום

עד כאן 3 סוגי טבעות הנישואין המוכרות ביותר והדרכים שבהם ניתן לצלם אותן כדי שהן ייראו מרשימות ביותר. אנו מאחלים לכם שתצלמו את הטבעות הללו על הצד הטוב ביותר ובהתאם להנחיות שבעלי המקצוע ציינו בפנינו.

תכשיטים

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טבעת יהלומים
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »