2 סיבות לשינה עם פיג'מת סאטן

כשאנחנו הולכות לישון בלילה או יותר נכון "מתארגנות לשינה", ארגון וסידור הפרטים הקטנים לפני השינה גורמים לנו להיות יותר נינוחות ויותר שלוות לקראת השנת לילה. ה"התארגנות" כוללת כמובן ארוחת ערב מוקדמת, אמבטיה, מריחה של קרם גוף וקרם פנים, לבישת פיג'מה הכי נוחה ונעימה לפי מזג האוויר בחוץ, כוס מים וקדימה למיטה. כל הפעולות הללו הן בהחלט חיוניות חשובות מאוד לשנת לילה טובה ומתוקה.

 

זה רק אני הפיג'מה שלי

כל כך הרבה מדברים על שנת לילה טובה ואיכותית וכיצד להשיג אותה. ובאחד האתרים המוכרים באינטרנט היה כתוב ששיגרה, רוטינה, של מעשים לפני השינה היא שלב קריטי לשינה איכותית. בין יתר הדברים שנכתבו שם, היה מומלץ על שינה עם פיג'מות סאטן איכותיות ולא בכדי, בד בסאטן הוא בד ניטרלי, מה שאומר שאם חם בחוץ ובבית אנחנו עם מזגן, חום הגוף שלנו יישמר בהתאם. כך גם לגבי החורף, קר בחוץ ובבית חם, פיג'מת סאטן תשמור על חום גופנו.

 

בד הסאטן במבט בריאותי

כאשר אנחנו לובשות הלבשה תחתונה מבד סאטן חשוב לדעת שמדובר בבד מאוד איכותי, נושם ואנטי אלרגי לכל האלרגיות שקיימות, וזאת הסיבה העיקרית שהרבה מאוד נשים בעולם מעדיפות לשים הלבשה תחתונה ובעיקר פיג'מות מבד סאטן, בגלל האלרגיות השונות שיש להן. בנוסף לאנטי אלרגיות, בד הסאטן מעצם היותו בד נושם וברגע שאנחנו זזות מתוך שינה, החיכוך של הבד על עור גופנו לא יוצר מגע לא נעים שיכול לגרום לגירוד בגוף, כפי שיכול להיות בלבישת פיג'מות מסוגי בדים שונים.

 

שינה טובה מניבה תוצאות טובות

אל תוותרו על שינה טובה ואיכותית, כזאת שתיתן לכן שקט נפשי ליממה שלאחר מכן. ברגע שאנחנו ישנות טוב, אנחנו הרבה יותר רגועות, שמחות ופרודוקטיביות. כדי להשיג את שנת הלילה שכולנו מייחלות לה, קודם כל תתחילי ברכישה של פיג'מה טובה, מבד איכותי ונעים כמו הסאטן, חשוב לשים לב לאיכות הבד לפני שרוכשים כי יש כל כך הרבה בדי סאטן שהם אינם איכותיים אלא ממש במגע סינטטי ולכן, אל תתפשרו, קחו כמה רגעים נוספים ובדקו את איכות הבד. בדרך כלל סאטן משי הוא המומלץ ביותר לשינה טובה ואיכותית.

 

לסיכום

אם כן פיג'מות סטאן יש להן שתי סיבות עיקריות וחשובות ביותר כדי ליצור לנו שנת לילה איכותית –

  1. הסאטן הוא בד נושם ואיכותי ואנטי אלרגי.
  2. איננו גורם לזיעה ולגירודים מתוך שינה למרות כל התזוזות.

מעבר ליתרונות הבריאותיים והנעימים שיש בבד הסאטן הנפלא, פיג'מות סאטן הן יפות, הן מגיעות בשלל צבעים ובמגוון רחב של דוגמאות וסגנונות כך שכל אישה תוכל למצוא את הפריטים שהיא הכי מתחברת אליהם, גם מבחינת צבעים, גם מבחינת דוגמאות וכמובן במידות שונות שקיימות.

ילדה

 

מה היה לנו עד עכשיו?
אישה
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »