5 פריטים להביא ליום צילום

אין דבר יותר כיף מיום צילום. גם יום הצילום עצמו כיף מאד, וגם התצלומים שיוצאים ממנו מעלים חיוך על הפנים בכל פעם שמסתכלים עליהם. הדבר הכי מבאס ביום צילום זה לשכוח את הפריטים שצריך להביא איתכם. אנחנו פה כדי לעשות לכם רשימה של כל הפריטים שכדאי להביא ליום צילום.

 

מספר זוגות נעליים

אחד הדברים שחובה להביא ליום צילום זה יותר מזוג נעליים אחד. חשוב לבחור את הנעליים מבעוד מועד ולגוון את המבחר שמביאים. תוכלו למצוא נעליים בחסות פריוריטי אתר הנעליים של ישראל. נסו לגוון הן בסוגי הנעליים והן בצבעי הנעליים כדי ליצור את אוסף הנעליים המושלם ליום צילום. זכרו שאם תביאו זוג נעליים אחד הוא לא בהכרח יתאים לכל הבגדים שהבאתם.

 

איפור

הרבה פעמים לפני יום הצילום מתאפרים בבית ולא מביאים איפור ליום הצילום. אולם, הרבה פעמים במהלך יום הצילום האיפור נהרס, ויש צורך בתיקונים. לכן כדאי להביא ביחד איתכם את האיפור לצורך תיקונים. בנוסף, ייתכן שבמהלך יום הצילום תרצו להחליף את האיפור שעליכם לצורך גיוון והתאמה לתלבושת.

 

אקססורייז מגוונים

כדי שיום הצילום באמת יצא מושלם, ניתן להביא איתכם אקססורייז שונים ולגוון כל לוק. כך השרשרת לא תחזור על עצמה וכן הצעיף או הגרביים המיוחדים. אקססורייז בהחלט בולטים לעין וכן בולט גם היעדרם ולכן יש להקפיד עליהם.

 

תסתובבו עם בקבוק מים צמוד

יום צילום זה יום שמאבדים בו את תחושת הזמן, והדבר עלול לגרום להתייבשות. דאגו להביא איתכם בקבוק מים גדול שילווה אתכם לכל אורך יום הצילום. נסו לזכור לשתות מדי פעם. במידה ותתייבשו החוויה שלכם מיום הצילום לא תיזכר לטובה אלא לחוויה לא נעימה, ולכן חבל לא להקפיד על שתיה.

 

הביאו סטים מוכנים

בחרו את כלל הסט לפני יום הצילום. כך, כשתגיעו לרגע לא תצטרכו להתחיל להתלבט בין המכנס עם החולצה או השמלה עם העגילים – כך הכל יהיה לכם מוכן מראש. כמובן שאם ברגע האמת תשמעו עצות מהסובבים שיראו לכם נכונות, הקשיבו להם וצאו מהקופסא. אך, הכינו את הרעיונות מראש למקרה שלא ישמעו עצות מהקהל.

 

הימנעו מבגדים זוהרים

במידה ותבואו עם בגדים זוהרים, הצבע של הבגד בתמונה לא יצא טוב. עדשת המצלמה לא אוהבת בגדים עם פסים זוהרים ולכן כדאי להימנע מהם ביום הצילום הקרב ובא. נסו להימנע מפייטים, מפס זוהר, או מכל דבר שעלול לזהור ולהרוס את התמונה.

לסיכום, יום צילום הוא יום מאד מרגש ומיוחד. כדי שלא תתבאסו ששכחתם פריטים בבית, נסו לבוא ליום הצילום כמה שיותר מאורגנים. בחרו את הנעליים והאקססורייז מראש, וכן את כל הלוקים האפשריים. הימנעו מבגדים זוהרים כדי שהתמונות העתידיות שלכם לא יהרסו. וכמובן, אל תשכחו לשתות מים, זאת כדי שלא תיהרס לכם החוויה.

ציוד קוסמטי

 

מה היה לנו עד עכשיו?
נעל ממותגת
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »