צילום תכשיטים – איך תעשו זאת נכון

צילום של תכשיטים מצריך ידע בסיסי בתחום. כך שאם תכננתם לבצע סשן צילומים שכזה, כדאי שתדעו שאתם צריכים לקרוא מדריך מעמיק שעוסק בנושא. ממש כמו המדריך הנוכחי. בשורות הבאות תוכלו לגלות מקרוב את כל הפרטים שיאפשרו לכם לצלם תכשיטים באופן המקצועי ביותר. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך עושים זאת נכון.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שפנינו אל מומחים שיודעים דבר או שניים בצילום של תכשיטים. מדובר באנשים שעוסקים בתחום ומצלמים להנאתם תכשיטים מסוגים שונים, למשל:

  • עגילים
  • שרשראות
  • טבעות ועוד

הגענו אליהם לאחר שנתקלנו בכמה תמונות שהם צילמו וביקשנו לדעת איך הם עושים זאת. לשמחתנו, הם ציינו כי ישמחו לקחת חלק בכתיבת המדריך ולהסביר בקצרה אודות ההליך המדובר.

 

אז איך מצלמים תכשיטים באופן הטוב ביותר? השלב ה – 1

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים צילום איכותי של תכשיטים, אתם צריכים קודם כל לבחור במותג תכשיטים איכותי כמו למשל מותג תכשיטי חביב. בחירה במותג שכזה תאפשר לכם לדעת כי התמונות יצאו על הצד הטוב ביותר. שכן, צילום שמתבצע עם תכשיטים שאינם איכותיים עשוי להוריד באופן משמעותי את איכות התמונות. מסתבר שכל צלם שעוסק בתחום יגיד לכם גם מתוך שינה כי צילום של תכשיטים צריך להיעשות תוך שימוש בתכשיטים של מותג מוכר וידוע. מי שחיים את תחום התכשיטים, ידע לראות במבט קצר שמדובר בצילום של תכשיט איכות.

 

אז איך מצלמים תכשיטים באופן הטוב ביותר? השלב ה – 2

בשלב השני אתם צריכים לדאוג לציוד איכותי שיאפשר לכם לצלם את התכשיטים על הצד הטוב ביותר. כדי שזה יקרה, עליכם לסדר מראש את רימת הציוד הבאה:

  • רינג תאורה גדול
  • רינג תאורה קטן
  • מצלמה איכותית

בנוסף לכל אלו, אפשר להוסיף גם אביזרים שיאפשרו לכם להעמיד את התכשיטים באופן מקורי וטבעי. ניתן להשתמש למשל בבולי עץ קטנים, בענפים ולהניח את התכשיטים עליהם.

 

אז איך מצלמים תכשיטים באופן הטוב ביותר? השלב ה – 3

כדי שתוכלו לצלם את התכשיטים באופן הטוב ביותר, נותר לכם רק להניח את התכשיטים באופן מקורי על התפאורה הקיימת. כך שנניח אם בחרתם בענף דק של עץ, ניתן להעמיד עליו צמד עגילים או שרשרת. ההעמדה יכולה להשתנות כמובן מתכשיט אחד לאחר בהתאם לראות עיניכם.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שיאפשר לכם לצלם בקלות את התכשיטים שלכם באופן הטוב ביותר. כעת, כשיש לכם את כל המידע, אתם יכולים פשוט לארגן את הציוד, להעמיד את התכשיטים ולהתחיל לצלם. לנו נותר רק לאחל לכם שתעשו זאת על הצד הטוב ביותר ושתקלו תמונות מקצועיות ואיכותיות. שיהיה לכם בהצלחה!

צמיד

 

מה היה לנו עד עכשיו?
מצלמה
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות
אירועים ואטרקציות
איך להפיק אירוע חוץ מהאגדות?

הפקת אירוע חוץ היא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תכנון מוקפד, יצירתיות ושמירה על כל פרט קטן. מאירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים, יכולת להפוך רעיון למציאות

קרא עוד »