קניית עוקבים לעסק לצילום – איך זה יקדם אתכם

פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק ולינקדין הפכו מזמן לזירת השיווק הבועטת, הדינמית והחשובה ביותר עבור כל עסק שנשען בעיקר על לקוחות פרטיים. המנועים שמפעילים את הרשתות החברתיות הללו מורכבים ומתוחכמים, כדי להשתמש באופן מיטבי בפלטפורמות האלה רצוי להיעזר בחברות או אנשי מקצוע פרטיים שהם מומחים לשיווק ברשתות החברתיות.

אחד הפרמטרים החשובים כשמדובר בשיווק ברשתות חברתיות הוא מספר העוקבים שיש בדף וכמות הלייקים הנצברת לכל פוסט או סטורי שמתפרסמים בו. החברות שמתמחות בקידום ברשתות מספקות שירותים של קניית עוקבים ולייקים שיכולים לסייע מאוד בחשיפת העסק, קידומו ומינופו הכלכלי.

 

עולם הצילום והרשתות החברתיות

למי שחי בתוך הרשתות החברתיות אין צורך לספר שמדובר בעולם מאוד ויזואלי, הרבה מאוד פוסטים וסטוריז עולים לאוויר בליווי תמונות או סרטוני וידאו והם אלה שצדים את עיני המשוטטים. לא תהיה זו טעות לומר שבסיס התוכן ברשתות החבריות הוא המלל אולם, הדבר שגורם לכך שאנשים יקראו את המלל הן התמונות והסרטונים שמתלווים אליו. לפיכך, יהיה גם נכון לומר שעסק בתחום הצילום יוכל לעשות שימוש מועיל מאוד ברשתות ולקדם את העסק בצורה הטובה ביותר דרכן.

דמיינו לעצמכם עסק בתחום הצילום שבכל יום מפרסם תמונה תחת הכותרת  – התמונה היומית, ברור שמדובר בתמונות ברמה גבוהה מאוד מכיוון שצולמו על ידי צלם מקצועי. בעל העסק קונה סושיאל בוסט במקביל לעוקבים והלייקים האורגניים שמגיעים באופן טבעי וכך מגיע בכל יום למאות אנשים חדשים שנחשפים אליו. אין ספק מדובר בקידום משמעותי לעסק הצילום. אבל, כיצד הופכים עוקבים ולייקים לעסקאות מכניסות?

 

קישור שווה זהב

אחד הדברים שמלמדים המומחים לשיווק ברשתות החברתיות הוא, שעסקאות לא נסגרות ברשתות והכסף בפועל לא מגיע משם. אז היכן נסגרות העסקאות ומהיכן מגיע הכסף? אני מניח שמעטים מאוד האנשים שאינם יודעים מהו קישור או לינק, מדובר בכתובת אינטרנטית שמעבירה את הגולש ממקום אחד למקום אחר בזירה הדיגיטלית, שם נסגרות העסקאות. נסביר – אותו עסק צילום פרסם תמונה במסגרת התמונה היומית, תחת התמונה נכתב למשל: לתמונות נוספות ופרטים אודות הצלם

לחצו – כאן. הלחיצה על המילה – כאן מעבירה אתכם לאתר של בית העסק ובו תמונות רבות וכל הפרטים אודות הצלם והשירותים שהוא מספק. באתר אליו הגעתם ניתן לבצע הזמנת שירותים ולסלוק כרטיס אשראי והנה לכם הזדמנות לעסקה שהתחילה באינסטגרם או פייסבוק או כל רשת חברתית אחרת.

 

המלצות שעשויות להיות שוות כסף

  • ראשית, דאגו שיהיה לכם דף בכל רשת חברתית קיימת.
  • דאגו למלא דף זה בתכנים חדשים ומעניינים כל יום.
  • תמיד צרפו תמונה או סרטון לתוכן הכתוב.
  • כמעט לכל פוסט או סטורי שאתם מפרסמים צרפו לינק לאתר העסק שלכם.
  • הזמינו קניית עוקבים מכיוון שזה תמיד עושה רושם וישנם עוקבים שעשויים להתגלות כליד חם

ולייצר עסקה. זה העולם החדש בו אנו חיים ואין לכם את האופציה כבעלי עסק לצילום לא להיות חלק ממנו. יצרו נוכחות מעניינת והיא תתגמל אתכם היטב. היו עקביים ועשו זאת בכל יום מחדש.

צילום

מה היה לנו עד עכשיו?
עוקבים
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון: