שלושה טיפים לצילום שבירת הכוס בחתונה

החתונה מתקרבת, כמה שמחה ואהבה! מזל טוב…

יש המון אירגונים, התלבטויות, סגירות, התרגשות וגם קצת לחץ בתוך כל הדבר הזה.

מי שרוצה שהאירוע הזה יהיה מושלם מוטרד מכל מיני סוגיות קטנות שחשובות למשל כמו איך תראה התמונה של שבירת הכוס.

 

למה שוברים כוס בחתונה? 

שבירת כוס במעמד החופה הוא מנהג עתיק שבו בסיום הטקס החתן דורך על הכוס ומנפץ אותה. יש כמה סיבות שמסבירות את המנהג –

  • לזכור את חורבן בית המקדש – כפי שהחתן אומר לפני השבירה "אם אשכחך ירושלים תשכח ימני…" זהו זיכרון של השבר והכאב גם ביום השמח והמיוחד בחיינו על מנת שלא נחזור לשם ונזכור כמה התגעגענו ורצינו לשוב למולדת באותם הימים.
  • המתחתנים מגיעים ליום זה עם ציפיות לחיים שנראים כמו יום החתונה. אך האמת כמו שכולנו יודעים היא שהחיים מלאים בעליות וירידות והדברים יכולים להיות שבריריים לפעמים. הכוס השבורה באה להזכיר לנו את זה.
  • בכל אירוע גדול עלולה לקרות תקלה, כשהחתן שובר את הכוס בתחילת האירוע הוא כאילו מחק את התקלה המרחפת בכך שכבר נשברה כוס, אפשר להמשיך הלאה…

ערכנו בשבילכם שלושה טיפים לצילום הרגע העתיק והמקסים שמתקיים בכל חופה בישראל כדאי שתוכלו להגיע אליו מוכנים.

 

  1. מה חשוב ברגע הזה?

בדרך כלל החתן מאוד לחוץ מרגע שבירת הכוס עקב מקרי פספוסים קודמים. לפעמים קורה שהכוס מחליקה או שהמכה לא חזקה מדי וכל ההתרגשות שמתחוללת בין הזוג מקשה על החתן לשבור את הכוס.

עם חשש משבירת הכוס או בלי חשש חופה היא דבר מיוחד ומרגש ולכן בחירת רב לחתונה היא בחירה מאוד חשובה שכדאי להשקיע בחיפושים ולסגור מוקדם את הרב שאתם מכירים ואוהבים.

 

  1. מי בתמונה?

בגלל שהרגע הזה הוא אחד ולא יחזור על עצמו והתמונה חשובה לכם כדאי לתדרך את צוות הצילום מראש על מי הייתם רוצים שייכנס בתמונה כל זוג וההעדפות שלו. צוותי צילום שמתמחים בחתונות מכירים ויודעים לצלם את הרגל בלבד, את כל העומדים בחופה יחד – הזוג, המשפחה והרב ורק את הזוג.

 

  1. קחו בקלילות 

יכול להיות שהמהלך הזה יהיה חד וחלק ברגע אחד ויכול להיות שהמון סיבות יגרמו לרגע הזה להמשך עוד ועוד, אם זה קורה הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות זה להתבאס. קחו בקלות וצחקו, צחוק הוא דבר טבעי ומשמח בדיוק כמו כל האירוע שאתם חוגגים. האורחים אוהבים שיש שבירות צחוק באמצע הטקס ובעיקר הצלמים כי חיוך אמיתי של מבוכה או צחוק הוא החומר הטוב ביותר בשביל המצלמה.

 

לסיכום

החתונה מורכבת מכל כך הרבה משתנים, גם הארגון שלה וגם ביום האירוע אל תשכחו לנשום עמוק ולהזכיר לעצמכם שאתם מתחתנים מתוך אהבה ושמחה. שיהיה מזל טוב ואושר!

 

זכוכיות

מה היה לנו עד עכשיו?
לב
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
למה חשוב לצלם נכון צימר
טיפים בצילום
למה חשוב לצלם נכון צימר?

הרשת מלאה בתמונות של צימרים שמציעים פינה שקטה במקומות שונים ברחבי הארץ. חיפוש מעמיק בנושא יגלה בפניכם 2 סוגים של תמונות. אלה שצולמו על ידי

קרא עוד »
עדשה
טיפים בצילום
למה בחתונה צלם מגנטים זה מאסט

במהלך תכנון של אירוע מסים ובפרט, במהלך תכנון חתונה, נלקחים בחשבון כמה בעלי מקצוע שתזדקקו לשירותיהם. מבין בעלי המקצוע שתזמינו, לרוב נכלל גם צלם מקצועי

קרא עוד »