אטרקציית צילום של מראת סלפי לאירועים

אטרקציית צילום של מראת סלפי לאירועים היא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר באירועים.

בתקופה האחרונה, ניתן למצוא את מראת הסלפי, אשר מאפשרת לאורחים לצלם את עצמם במקום, ביותר ויותר אירועים.

מראות סלפי נעשו כל כך פופולריות בגלל היתרונות הרבים שלהן, והאווירה הייחודיות שהן מכניסות לאירוע.

במאמר זה נענה על כל השאלות הבוערות על מראת סלפי לאירועים!

 

מה זה?

ראשית, נענה על השאלה מה זה בעצם מראת סלפי לאירועים? מראת סלפי לאירועים היא מראה, אשר ממוקמת במיקום אסטרטגי באולם, ומאפשרת לאורחים לצלם את עצמם. בעבר, היתה זו מראה פשוטה וסטנדרטית, וכל אורח היה מצלם את עצמו במצלמה שלו. בעידן המודרני, אפילו המראות עברו שיפורים והתאמות, וכיום הם הגרסה המתקדמת ביותר של תא הצילום הישן.

 

למה זה טוב?

מראת הסלפי לאירועים באה לענות על צורך אחד מאוד מסוים של החוגגים. כיום, תמונות הן חלק בלתי נפרד מהאירוע. ישנם אירועים בהם יש צלם, אבל הצלם לא יכול לצלם את כולם בכל רגע נתון, ומראת הסלפי מוודאת שלכולם יהיו תמונות. בנוסף, המראה מאפשרת לחוגגים לצלם את התמונות ולערוך אותן בדיוק בצורה שבה הם רוצים, כך שאינם תלויים בצלם. בנוסף, התמונות מהמראה הן מיידיות, כך שהאורחים היפים שהזמנתם יוכלו להעלות את התמונות שלהם לרשתות החברתיות באותו רגע, ולא יצטרכו לחכות שהצלם ישלח את התמונות מהאירוע.

 

על מה כל ההתלהבות?

מראות הסלפי לאירועים הם כבר מזמן לא מראות רגילות. אלה מראות אינטראקטיביות מיוחדות שהותאמו לאירועים. במראות אלה מותקנת מצלמה באיכות גבוהה, וממשק שלם שנועד לשרת את האורחים. המערכת של המראה מכילה מגוון פילטרים ואפקטים, שיאפשרו לחוגגים לערוך את התמונות שלהם בעצמם, ולקבל את התמונות במקום. המראות האלה הופכות את התמונות המעוצבות של האורחים למגנטים חגיגיים וססגוניים בתוך מספר דקות.

 

כמה זה עולה?

מחיר מראת סלפי לאירועים תלוי בגודל האירוע ובמספר המראות שאתם צריכים. ככל שהאירוע יותר גדול, תצטרכו יותר מראות, וזה משפיע מאוד על המחיר. בנוסף, לכל חברה שמשכירה מראה כזאת, יש מראה מסוג אחר, והמחיר מושפע כמובן גם מהמאפיינים של המראה. מראות שמדפיסות מגנטים גדולים ואיכותיים יותר יעלו יותר. בנוסף, גם המערכת של המראה משפיעה על המחיר. מראה עם מערכת עדכנית ומתקדמת יותר תעלה יותר. טווח המחירים של מראות מסוג זה נע בין 1000 שקלים חדשים למראה ועד 3000 שקלים חדשים למראה.

 

סיכום

מראות הסלפי לאירועים הן אחת מאטרקציות האירועים הפופולריות ביותר, ולא לחינם. כאמור, מראות אלה מאפשרות לכל אורח לקבל תמונה באיכות גבוהה באופן מיידי, ואף מאפשרות לאורחים לעצב ולערוך את התמונות בעצמם. מדובר בטרנד חדשני ומדליק, שמסוגל לשדרג כל אירוע ולהפוך אותו למיוחד אף יותר. לכן, אם אתם מתכננים בקרוב חתונה, ברית, בר מצווה, או כל אירוע אחר, כדאי שתדאגו שתהיה במקום מראת סלפי.

 

צלמת

מה היה לנו עד עכשיו?
אישה מצלמת תמונה
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
למה חשוב לצלם נכון צימר
טיפים בצילום
למה חשוב לצלם נכון צימר?

הרשת מלאה בתמונות של צימרים שמציעים פינה שקטה במקומות שונים ברחבי הארץ. חיפוש מעמיק בנושא יגלה בפניכם 2 סוגים של תמונות. אלה שצולמו על ידי

קרא עוד »
עדשה
טיפים בצילום
למה בחתונה צלם מגנטים זה מאסט

במהלך תכנון של אירוע מסים ובפרט, במהלך תכנון חתונה, נלקחים בחשבון כמה בעלי מקצוע שתזדקקו לשירותיהם. מבין בעלי המקצוע שתזמינו, לרוב נכלל גם צלם מקצועי

קרא עוד »