איך אפשר לצלם הופעות בצורה איכותית בזום

העולם השתנה בשנה האחרונה.

למעשה השגרה שלנו התנהלה בתוך הזום.

משבר הקורונה הפך את הזום לפופולרי במיוחד והפך לסטנדרט חדש בעולם הוידאו.

נאלצנו לעשות שם הכל, בין אם זה לראות חברים, משפחה, פגישות עבודה, לימודים ועוד.

 

קורונה טיים

בטח במהלך התקופה יצא לכם לעשות שיחות בזום ואין מישהו בבית שלא נצפה ברקע תוך כדי. הילד נכנס לפריים, הילדה צריכה עזרה עם השיעורי בית, והאישה מבקשת עזרה עם הקניות אחרי שתסיים את השיחה. סביר להניח שיצא כבר לכל המשרד לראות את המשפחה עם שיער פרוע פיג׳מה, אבל אין זה אומר שאנחנו לא צריכים להשקיע באיכות הצילום. אם אנו משתמשים בזום עבור עבודה, הרצאות, הופעות ועוד צריך להשקיע בווידאו איכותי. בתור האנשים המעבירים את ההופעה, סביר להניח שתרצו שכל מי שצופה בכם ייהנה מחוויה של צפייה איכותית.

 

הופעה בעידן הזום

כאשר תרצו לצלם הופעות בסטנדרט גבוהה, תצרכו לנקות בכמה פעולות. גם ככה לעיתים האינטרנט יכול להתנתק ולהכביד על הכל. הנה מספר עצות שיכולו לעזור לכם לצלם הופעה לזום בצורה האיכותית ביותר.

 

מצלמה 

חשוב שמצלמת הרשת שלכם תהיה איכותית וטובה. כיום בשוק קיימים דגמים רבים של מצלמות ומצלמות וידיאו. כאשר אתם רוכשים מצלמה חשוב שתשימו לב שתהיה לה יציאה של HDMI בלי המידע של צילום מסך. חלק מהמצלמות ניתן לחבר בחיבור מהיר רק על ידי כבל USB ולהגדיר בתור מצלמת הרשת החדשה שלכם.

 

תאורה 

תאורה טובה היא אחד הדברים הכי חשובים ומשמעותיים לשדרוג כל סרטון וידיאו שתעשו. גם ללא מצלמה מאוד יקרהו מתוחכמת, מקור אור טוב יהפוך את השידור לטוב בהרבה יותר.

 

מיקרופון

איכות של מיקרופון במחשב ובסלולריים שלכם יכולה להיות מאוד נמוכה ולא איכותית. כך שבשביל שישמעו אתכם בבירור, חשוב להקדיש את מלוא התשומת לב למיקרופון איכותי. ניתן למצוא מגוון שלל מיקרופונים איכותיים ללא עלות גבוהה מידי. קחו בחשבון שככל שהמיקרופון שלכם יהיה איכותי יותר כך הוא יעלה יותר.

 

מחשב 

ניתן להתקין תוכנות משפרות איכות שמע במחשב שלכם. איכות השמע תשתפר גם במיקרופון וגם האיכות התמונה של המצלמה שלכם.

 

לא להשתמש בפלאש 

הסיבה העיקרית שאסור להשתמש בפלאש בהופעות חיות היא מכיוון שהפלאש עלול להתנגש עם התאורה הטבעית של המקום. וזה חברים, עלול להרוס לכם את כל ההופעה. הבזקי הפלאש לא מתנגשים רק התאורה הטבעית של המקום אלא גם עלולים לסנוור את הקהל ולגרום לו לאי נוחות.

 

לסיכום

בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר שתוכלו בהופעה שהיא קצת מאתגרת, כמו הופעה בזום. חשוב להיעזר בכמה כלים שעשויים להפוך את ההופעה למוצלחת יותר. ניתן לקנות מצלמת וידיאו איכותית יותר, להשתמש בתאורה מחמיאה, בין אם היא טבעית ובין אם היא לא, מיקרופון איכותי, תוכנות משפרות שמע במחשב, ותזכרו לא להשתמש בפלאש. כך תבטיחו הופעה איכותית יותר.

 

אירוע

מה היה לנו עד עכשיו?
רחבת ריקודים
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
עדשה
טיפים בצילום
למה בחתונה צלם מגנטים זה מאסט

במהלך תכנון של אירוע מסים ובפרט, במהלך תכנון חתונה, נלקחים בחשבון כמה בעלי מקצוע שתזדקקו לשירותיהם. מבין בעלי המקצוע שתזמינו, לרוב נכלל גם צלם מקצועי

קרא עוד »