אז אחרי על האש והאטרקציות – כמה חשוב צלם טוב לאירוע שלך?

אתם מארגנים אירוע בקרוב?

בין אם מדובר בבר מצווה, חתונה, יום הולדת או כל אירוע אחר,

אתם בטח יודעים שארגון האירוע דורש מכם הרבה כוחות.

יכול להיות שסיימתם את כל הארגונים הקשורים לכיבוד, קניתם את כל הבשרים לעל האש,

יש לכם כבר אטרקציות שיבדרו את האורחים, אבל יכול להיות ששכחתם פרט חשוב?

מה עם צלם? בין אם אתם מתלבטים אם להזמין צלם לאירוע שלכם ובין אם כבר הזמנתם ואתם לא בטוחים על ההחלטה, דעו שהגעתם למקום הנכון.

 

כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן נציין עבורכם 3 עובדות שיגרמו לכם להבין שצלם טוב חשוב (ויש מי שיאמרו הכרחי) לאירוע שלכם:

  1. צלם טוב יגרום לאורחים שלכם לחייך

צלם שיודע את העבודה הוא כזה שמביא אתו אנרגיות טובות. צלם טוב גורם לכל האורחים באירוע לחייך ולצחוק. אם תשאלו אותנו, ימי ה"צ'יז" שייכים לשנות ה-90 וכדאי שהם יישארו שם.
הרי למי בא לחייך כשאומרים לו "גבינה"? אף אחד.
צלם טוב באמת, יידע לזרוק בדיחה טובה בכל צילום של תמונה, כך שגם הדודה שאף פעם לא מחייכת, תעלה חיוך באירוע שלכם. אם תשאלו אותנו, זו סיבה מספיק טובה לבחור בצלם טוב.

 

  1. צלם טוב יגרום לכם להסתכל באלבום של האירוע בתדירות גבוהה

יכול להיות שכשאתם חושבים על האירוע שלכם בזמן הארגונים וההקמה, כל מה שעולה לכם בראש זו התמונה שלכם טורפים את הבשר שהשף שהזמנתם יכין על הגריל שהוא קנה מהאתר של וובר-  grill.co.il. התמונה הזו לא יוצאת לכם מהראש, אפשר להבין. אבל חשוב שתצאו רגע מהתמונה הזו ותחזרו למציאות.
כשאתם חושבים על האירוע שלכם, אתם צריכים שיהיה לכם צלם טוב, כזה שימסור לכם בסוף האירוע אלבום תמונות שאתם לא תרצו להוריד ממנו את העיניים.
צלם טוב באמת הוא כזה שיסדר לכם אלבום מהז'ורנל וישלח לכם אותו מיד לאחר קיום האירוע.
אנחנו מדברים על אלבום כל כך מוצלח שאפילו כשהדוור יגיע או השליח של הפיצה יחכה לטיפ, אתם תחזרו אליו עם האלבום ותראו לו בהתלהבות את התמונות המוצלחות שיש לכם מהאירוע.

 

  1. צלם טוב יידע לצלם את האורחים שלכם על הצד הטוב ביותר שלהם

צלם טוב צריך לדעת לצלם כמו שצריך. זה נשמע אולי בסיסי, אבל לא כל צלם משקיע בשביל לצלם את האורחים שלכם על הצד הטוב ביותר. דרושה מיומנות וסבלנות לבקש מסבתא להנמיך קצת את הסנטר. אבל תאמינו לנו, שאם תבחרו נכון, אתם תקבלו תמונות של סבתא למזכרת ואלה יהיו התמונות הכי פוטוגניות שלה, מילה שלנו.

אלו היו 3 הסיבות שכנראה (אנחנו מקווים) גרמו לכם להבין למה חשוב שיהיה לכם צלם טוב באירוע.
אנו מאחלים לכם שתיהנו מהאירוע שלכם ומעמדת הבשר, ואל תשכחו לחייך גם בלי גבינה!

 

מצלמה איכותית

מה היה לנו עד עכשיו?
עדשה
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
עדשה
טיפים בצילום
למה בחתונה צלם מגנטים זה מאסט

במהלך תכנון של אירוע מסים ובפרט, במהלך תכנון חתונה, נלקחים בחשבון כמה בעלי מקצוע שתזדקקו לשירותיהם. מבין בעלי המקצוע שתזמינו, לרוב נכלל גם צלם מקצועי

קרא עוד »